Hallo allemaal. Ik ben nu ongeveer 14 weken zwanger en sinds gister heb ik t gevoel alsof er iets in m'n vagina zit...(sorry) En als ik met m'n vinger voel lijkt er aan t begin, net na de ingang een soort bobbel te zitten... Iemand enig idee wat dit is? Moet ik bang worden? Me zorgen maken? Iemand misschien die ook zoiets gevoeld heeft? Ik maak me onwijs zorgen, omdat m'n vorige kindje na 24 weken is geboren en overleden. Baarmoeder insufficiëntie.
Laat er even naar kijken, kan de blaas zijn die wat drukt tegen de vaginawand.... Gezien je voorgeschiedenis bij twijfel laten checken.....
Ja, morgen dan maar. Ze zien me aankomen, alweer. Zondagavond was ik er ook al omdat ik al 2 dagen 40+ koorts had. Maar, niemand verder enig idee wat t kan zijn of die t ook gevoeld heeft?
Alles verschuift een beetje daarbinnen. Het kunnen ook je darmen zijn. Bij mij voelde uit ook altijd een beetje anders als dat ik niet zwanger was. Als ik jou was, zou ik wel binnenkort even laten checken, gezien je geschiedenis. Beter 10x voor niets, dan 1x te laat. De verloskundigen denken daar ook zo over hoor
Nee m'n bbm zit hoger, gelukkig weet ik hoe die voelt dankzij t voelen naar m'n vruchtbare dagen Het is meer het stuk tussen waar ik uit plas en m'n vagina wat dik aanvoelt. Raar he? misschien zoek ik overal wat achter en ben ik te gefixeerd op alles, maar toch....haha
Moeilijk te zeggen maar laat er binnenkort even naar kijken. Niet bang zijn voor de reacties/gedachten van de vk. Gewoon vragen, bellen, laten nakijken. Heb je hele erge angst dan zou ik vragen om meerdere controles. Mag ook wel met je voorgeschiedenis. Voor nu niet meer voelen maar laten nakijken.
Dit inderdaad! Als het voor je eigen gevoel goed is dat ze wekelijks kijken of alles goed is bijvoorbeeld dan dat gewoon aangeven.
Ik heb dat als m'n darmen vol zitten. En na mijn bevalling kwam er zelfs een soort van ei naar buiten als ik hurkte. Denk dat t niets ernstigs is hoor, maar gezien wat jij hebt meegemaakt zou ik t even navragen telefonisch. Hoor je gelijk of t normaal is of niet. Rustig aan meis als je bmm hoger zit zijn t vast volle darmen.
Oh, wat zou ik dat ook eng vinden, zeker met je voorgeschiedenis! Ik zou ook bellen, hoor. Als bel je elke dag, het is voor je kindje, niet voor jou! (in de eerste plaats dan) Ga je geopereerd worden voor de cervixinsufficiëntie? Dat doen ze toch rond de 14e week? Of zijn er contra-indicaties waardoor het niet kan bij jou?
Hey meiden, bedankt voor al jullie reacties. Ik ben net bij de gynaecoloog geweest en het is m'n vagina-voorwand. Het is niet erg, komt door de betere doorbloeding en misschien door wat slapte in t weefsel na de geboorte van m'n zoontje* Dat is ook pas een paar manden geleden. vanaf volgende week begin ik met Proluton injecties en wekelijkse cervix-echo's. Pas als daar iets op te zien is zal er een cerclage geplaatst worden. Het is heel spannend allemaal. vrijdag heb ik nog een afspraak bij de gynaecoloog om precies te bespreken hoe en wat.
Succes Simmy, heftig wat je hebt meegemaakt, kan me voorstellen dat je hier van schrok. Fijn dat het onschuldig was. Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt, gelukkig houden ze je goed in de gaten