Lieve dames, Ik zit met de brandende vraag, en ben benieuwd of vrouwen met ervaring mij wellicht kunnen helpen. Allereerst: ik heb de afgelopen 6 weken de pil doorgeslikt (2 strippen) en ik heb gisteren de laatste pil van de laatste strip ingenomen. Ik heb sinds afgelopen maandag last van verschillende dingen: - Ik veeg steeds een beetje bruine afscheiding mee (veel minder dan een normale menstruatie, echt heel minimaal) - Ik had in het begin steken in mijn onderbuik, later wat menstruatie achtige krampjes - Ik eet bijzonder veel, wel over de dag verspreid, maar meer dan ik normaal eet, heb de hele dag honger gevoel. - Ik heb veel meer dorst als normaal. - Ik ben buiten gewoon moe. - Afgelopen woensdag ben ik de hele dag misselijk geweest, nu ben ik het vooral in de avond.(ik was het maandag avond toen het huis bij mijn schoonouders naar boerenkool rook ook al en ging toen bijna over mijn nek, heb ik normaal nooit) - Ik heb sinds donderdag pijnlijke borsten (ik merkte het toen ik mijn bh uitdeed) en dit heb ik niet gehad sinds mijn borsten nog in de groei was. - Verder reageer ik heel emotioneel op van alles en nog wat, ik ben in de war en vergeet veel dingen. Zou dit op een zwangerschap kunnen duiden? Alvast bedankt voor het lezen en het meedenken. Liefs Eizus
Lijkt me erg stug als je netjes de pil heb geslikt. Bruine afscheiding kreeg ik ook als ik doorslikte, is doorbraakbloeding.
Dat zou ik ook denken, maar ik heb deze afscheiding nooit eerder gehad. Plus alle andere veranderingen eromheen, dat doet me dit afvragen.
Denk dat de kans heeeeeeel klein is.. Aangezien je gewoon je pil slikt , kan ook zijn doordat je de pil heb doorgeslikt je wat gevoelliger bent voor sommige dingen. Toen ik nog de pil slikte had ik hier ook regelmatig last van. Het zijn denk gewoon hormonen wat dat emotionele betreft , en vreetbuiten heeft iedereen zo rond haar menstruatie.. Denk niet dat je je zorgen hoeft te maken , weet niet of je van plan bent zwanger te worden ?
Ik ben nog niet specifiek van plan om zwanger te worden (wat echter niet betekent dat het ongewenst is) Tsja, ik vraag het me dus af omdat al deze 'symptomen' me vreemd zijn, ook rond de menstruatie. En aangezien je wel vaker hoort van vrouwen die door de pil heen zwanger zijn geraakt vraag ik het me af. Ik zou het alles behalve erg vinden om zwanger te zijn. We hebben net een huis gekocht, dus het zou allemaal prachtig zijn!
Oke , nou dat is dan wel weer fijn , mocht je zwanger wezen dan.. Als je zeker wil weten of je zwanger bent , zou ik met een paar dagen gewoon een test doen , je weet maar nooit natuurlijk.. Ik kan zelf geen verhalen van meiden die zwanger zijn geraakt door het doorslikken van de pil , maar wie weet. Suc6 !
Bedankt in ieder geval voor het reageren en meedenken. Ik denk dat ik op de dag dat ik normaal gesproken ongesteld moet worden n de stopweek een test doe. Fijn weekend allemaal!
Ik ben door de pil heen zwanger geworden, dus het KAN zeker. Maar de kans is wel klein idd. Zou het niet kunnen dat je cyclus een beetje in de war is doordat je zo vaak hebt doorgeslikt ofzo?
Ik slik altijd maar maximaal 2 strips achter elkaar door en las dan weer een stopweek in, dus ik heb geen idee wat er nu anders kan zijn dan de eerdere keren dat ik dit heb gedaan. Ik word normaal gesproken op woensdag ongesteld, dus dan doe ik voor de zekerheid wel even een test.