wil zoooo graag een meisje!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door philly88, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Nu ben ik benieuwd! Krijgen jullie een gezond kindje?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd!!!!!

3. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Haha ik zat ook al te kijken of er nieuws was.

4. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, ik ook.
    Misschien is ze al jurkjes aan het kopen? :)

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    Hoop voor je dat alles goed is!! En dat je wens mag uitkomen!

6. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    heb niet het hele topic gelezen, dus reageer alleen op de 1e post ;)

Heel herkenbaar hoor, na een jongetje een meisje willen hebben.. Dat wilde ik ook heel graag! Zou ook 'teleurgesteld' geweest zijn als het een jongetje zou zijn, maar dan puur om het idee dat ik dan mijn meisjes wens opzij zou moeten zetten.. Ons zoontje wilde heel graag een broertje, dus voor hem had ik het heel leuk gevonden als het een jongetje was geweest. Uiteindelijk bij de 20 weken echo gehoord dat we toch zwanger zijn van een meisje!

ben benieuwd naar het resultaat van jouw echo vanavond!

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    hier bij de eerste al een meisjeswens, maar het werd een jongen, echt een geweldig ventje wat we niet kunnen missen :) maar ben nu echt supergelukkig dat de tweede een meisje wordt, gaat mijn wens toch eindelijk in vervulling, dus ik begrijp je heel goed. Heb je vandaag echo gehad?? Ik ben benieuwd.

8. Jetta30

Jetta30 Actief lid

20 sep 2011
    336
    0
    16
    Net alle berichten gelezen.......ben nieuwsschierig!!!

Hoop dat je een gezond kindje mag krijgen en als het even kan gun ik je een mooi meisje!!!

En als het een jongetje is natuurlijk net zo tof , en iedereen met gezond verstand snapt echt wel dat je daar net zo blij mee bent.Punt!

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    En en en?:D

10. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    He meid,

Ik kan het mij heel goed voorstellen hoor ik had zelf ook altijd een voorkeur wilde heel graag een meid.
    Die kreeg ik ook maar weet ook zeker dat als ik te horen had gekregen dat het een jongen was ik ook even moest slikken en hopen dat een volgende een meid werd.
    Ik hoop voor je dat het gezond is en dat je wens mag uitkomen:D

Liefs, Brenda

11. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Wil nog even gauw kwijt dat ik ts heel goed begrijp. ik heb heel mijn leven voor ogen gehad dat ik ooit een dochtertje zou krijgen. was en ben ontiegelijk gelukkig met mijn zoontje, maar toen ik weer zwanger raakte was het bij mij oik zo erg dat ik 's nachts niet meer sliep. ik was zo bang om teleurgesteld te zijn als het weer een jongen zou worden.

ik kreeg toen veel van dezelfde reacties.

het is inderdaad een meisje dat nog lekker even in mijn buik zit, msar nu ik op punt sta te bevallen heb ik meer en meer het gevoel... het maakt niet uit... als ze over 2 weken met de bevalling ineens zeggen gefeliciteerd het is een zoon... ben ik ook super gelukkig en zal ik er net zoveel van houden.

12. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    Ik herken het ook zeker. Na 2 prachtige mannetjes hoopte ik ook heel erg op een meisje en het is ons gegund. nog een mannetje er bij was even omschakelen geweest maar waren we ook heel blij mee geweest. Maar dat is iedereen uit eindelijk heus wel ! Maar snap je voor keur en vind ook dat dat moet kunnen. hoop in elk geval een goede echo en ben erg benieuwd !

13. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    hoi allemaal!!!

we hadden toenstraks onze 20 weken echo!! wilde een foto toevoegen is zo leuk maar weet niet hoe ,we kregen een thumbs up van ons VENTJE!! jah hoor we krijgen een jongen dus dadelijk een huis vol mannen..!!

zoals eerder aangegeven zou ik eerlijk zijn over mijn gevoel, we zijn dolgelukkig met het nieuws en vooral dat hij er zo goed uit zag.
    alleen heb ik een traantje zojuist weggepikt NIET omdat we niet blij zijn maar heel eerlijk om het idee dat ik wel het hoofdstuk meisje moet afsluiten.. we willen het graag bij 2 kinderen houden en anticonceptie werkt eigenlijk allemaal niet naar behoren bij mij en heb alles al gehad , laatste was nu een spiraal maar die heb ik met moeite in gehouden 2 jaar lang want ben ik ook te vaak ziek van. dus aan het overwegen dadelijk om me toch te laten sterriliseren en dat valt me gewoon zwaar dat dat er niet meer van gaat komen en daar heb ik wel een beetje verdriet om..

dus voor alle duidelijkheid BEN SUPER BLIJ MET ONZE AANSTAANDE ZOONTJE!! word mama later goed in de watten gelegd gihih..

allemaal bedankt voor de lieve reacties en voor diegene die net zo nieuwgierig waren als mij..

lieve kusjes van ons!!

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je tweede zoontje!! Ik vind het jammer voor je dat je geen meisje krijgt, maar gelukkig was verder alles goed en ben je er blij mee!!

15. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Gefeliciteerd met jullie zoontje op komst! Heerlijk dat je een goede echo gehad hebt!

Edit: hihi 17 lezers hier, er waren veel mensen benieuwd :D.

16. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Van harte met jullie zoon en ik snap je heel goed dikke knuffel vanaf hier:)

17. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0
    haha ja was ook nieuwsgierig ;)

Gefeliciteerd met jullie zoontje!! en schaam je er niet voor, dat je een traan moest laten. Je hebt van je gewenste meisjeswens afscheid moeten nemen, kan me echt wel voorstellen dat dat moeilijk is!!

wat je zegt, je wordt later wel flink verwend door je mannen, want jongetjes zijn ook zoooooooo lief voor hun mama! ♥ of mamsa, zoals mijn zoontje zegt ♥

18. Jetta30

Jetta30 Actief lid

20 sep 2011
    336
    0
    16
    Super gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

19. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Meid... Geef het een paar dagen de tijd dan ben je het helemaal gewend.. Ik had ook een levensdroom met jongen meid met 16 weken hoorde we dat het een jongen werd en heb ook een traan gelaten nu bij de 20 weken echo heb ik een traan gelaten omdat alles goed was met ons babyboy <3 en ik zo van feluk mag prijzen met twee gezonde jongens.. En net wat je zegt wij als enigste vrouw in huis worden op handen gedragen ;))

20. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Van harte gefeliciteerd! En je mag er rustig even verdriet om hebben hoor, het is wel een droom die je uitzwaaid, en dat zegt niks over de liefde die je voor je ongeboren zoontje zal voelen!

En knuffel van hier!

Deel Deze Pagina