wil zoooo graag een meisje!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door philly88, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je gezonde knul!
    Begrijp best dat je het even moet verwerken, neem gewoon je tijd.

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd met je 20 weken echo! Fijn dat alles goed was! En ik snap dat het even slikken was maar je gaat er goed mee om! En iedereen had in jou plaats hetzelfde gevoeld!

3. cook

cook Bekend lid

17 jan 2012
    544
    1
    0
    NULL
    capelle
    he meid,
    wat leuk dat je een jongen krijgt. en die traan die je moest wegpinken is helemaal niet erg hoor had ik ook. terwijl ik ook superblij was met een jongen. je moet toch die meisjes droom loslaten. en in jouw geval begrijp ik helemaal dat het zwaar is. aangezien dit je laatste is. maar geniet ervan en geloof me jongens zijn zulke moeders kindjes he.

groetjes

4. mamav4

mamav4 Niet meer actief

Fijn dat je het zo eerlijk hier hebt neergezet! Petje af, ook na een hele hoop minder fijne reacties!
    Je zal heus niet minder van je zoontje houden straks, maar je mag heus wel verdriet hebben om het feit dat er geen meisje bij zal komen in je gezin! Hopelijk lukt het je om er mee om te gaan.
    Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

5. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Gefeliciteerd met jullie zoon! En ik heb zo'n vermoeden dat je in de toekomst nog heel veel op kleinkinderen mag gaan passen, misschien dan alsnog jurkjes kopen? ;) komt echt wel goed. Geniet ervan!

6. Babystew

Babystew Niet meer actief

Gefeliciteerd, ik snap best dat je verdrietig bent om het feit dat je toch je "meisjesdroom" af moet sluiten. Dat heeft helemaal niks met je tweede zoontje te maken dus voel je daar niet schuldig om hoor!

In ieder geval fijn dat alles goed was, hopelijk kan je het nu een beetje loslaten nu je weet wat je krijgt en niet meer in de spanning zit!

7. Alita

Alita Niet meer actief

Maar alles was dus helemaal in orde met je kindje? Want dat is tenslotte toch het belangrijkste;)

Ik snap je wel hoor....als wij straks voor de derde gaan zou ik toch wel graag een zoontje willen en ik spreek het ook gewoon uit...niks ergs aan.

Ook kan ik begrijpen dat je het er even moeilijk mee hebt dat je het nu moet afsluiten:( de derde zwschap wordt ook mijn laatste en alleen dat al is een beetje emo he....

Vele succes verder met je zwschap! En geniet straks van je mannenhuis!!!:D

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Precies wat ik wilde zeggen.
    Gefeliciteerd meid en veel geluk met al je mannen ;).

9. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Van harte gefeliciteerd met je gezonde knul!!! Ik begrijp je wel hoor, ik had precies hetzelfde, maar ik ben niet minder gelukkig met mijn 2e zoontje!! Sterker nog, zoals ik al aangaf, zou het nu heel gek vinden als het toch een meisje bleek te zijn.
    Ben superblij met ons 2e wonder, en ik weet zeker dat dat voor jou ook zo gaat zijn. Geniet ervan!!

10. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik ken dit gevoel helemaal! Wilde ook heeeeeeel graag een meisje! Ik was ook al helemaal ingesteld op een meisje. Komt eigenlijk omdat ik helemaal gek ben van het dochtertje van een vriendin. Maar toen ik wist dat ik zwanger was zei ik gelijk al het wordt een jongen. Maar toch ingesteld op een meisje.
    met de 20 weken echo zagen we dat het een jongen werd. Natuurlijk ook helemaal blij dat alles gezond was enzo. maar toch een beetje in shock dat het toch geen meisje was. Tuurlijk was ik hartstikke happy! De volgende dag gelijk met mijn moeder de stad ingedoken en kijken naar alle jongens kleertje en spulletjes. Toen kwam ik er achter dat daar ook zoveel leuks voor te vinden is!
    Nu is Dean ondertussen geboren en ben heeel gelukkig!

maar gefeliciteerd met je gezonde jongen! Geniet ervan!

11. Bri

Bri Niet meer actief

Goed om te lezen! Fijn dat zovelen hier hun gevoelens hierover gewoon delen. Er wordt niet altijd even sympathiek op gereageerd door vrouwen die zich er niets bij kunnen voorstellen.

Weet je, iedere situatie brengt mogelijkheden en beperkingen. Je zoon krijgt een broertje; iets wat mijn zoon ook graag had gewild maar wat nooit zo zal zijn. Nog liever had hij een grote broer gehad, maar dat zit er al helemaal niet in :D Hij is overigens ook een superbroer voor zijn zusje. Zo zie je maar, ook al vind je het jammer dat het ene er niet is, dat betekent niet dat je niet blij bent met het andere.

Veel geluk gewenst, en gefeliciteerd met de goede echo van jullie tweede zoon!

12. philly88

philly88 Actief lid

27 jan 2012
    131
    0
    0
    ALLEMAAL super bedankt voor je felicitaties en jullie reacties doet me heel veel goeds :) zit nu ook met een big smile en een traantje omdat jullie allemaal zo lief reageren hahah wat een emotionele wrak ben ik toch hahah. terwijl ik normaal een bikkel ben haha..

ach jah dit hoofdstuk is achter de rug nu het volgende dillema de jongensnaam!! waar we bij eem meisje alles bij elkaar hadden zitten wij met een menings verschil betreft de jongens naam hahah.!!

maar mochten wij er echt niet uitkomen dan schrijven we het beide op een papiertje :D en laten we onze zoon een papiertje pakken lijkt me ook zo leuk dat hij dat kan zeggen ik hem de naam uitgekozen hihi.

nou dames jullie allemaal een fijne zwangerschap toegewenst , of aankomende en voor diegene die er al bijna zijn een fijne bevalling!!

13. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
  14. susy26

susy26 Niet meer actief

Proficat met je manneke !! leukleuk! Hier precies hetzelfde, wij laten het ook bij 2 kids, das genoeg haha..en ook 'de meisjesdroom' af moeten sluiten. heb ik me ook bij neergelgd , en ben supertrots straks met me 2 mannen! en is toch veel stoerder als meiden joh hihi.:D. leuk!

geniet van je zwangerschap en gelukkig is alles goed met de kleine!

15. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Zelf had ik een sterke voorkeur voor een meisje. (maar een jongen was ook prima geweest) Maar toen kregen we de uitslag van de combinatie test...1:100 op sydroom van down. Nou, dan heb je geen voorkeur meer hoor! Dan sta je weer even met beide benen op de grond, en dan is er maar 1 dingen dat er echt toe doet....een gezond kindje!

Verder ben ik van mening dat je gewoon moet schrijven wat je voelt...taboe of niet. Al begrijp ik wel dat het sommige mensen tegen de borst stuit.

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Gefeliciteerd met je goede echo en je kleine knulletje! :)

Deel Deze Pagina