Morgen is het dan eindelijk zo ver dan hebben we de 20 weken echo ben aan de ene kant heel blij dan zien we ons pindaatje weer maar aan de andere kant ook best zenuwachtig hoor of alles wel goed zal zijn gelukkig gaat manlief mee en hoef ik er niet alleen heen en hopelijk gaan we horen wat ons pindaatje voor geslacht is gelukkig heb ik om 8:45 al mijn afspraak dus heel erg in de zenuwen hoef ik niet te zitten
ik was ook zo zenuwachtig! halve nacht niet geslapen! en ook nog eens bijna een uur in de wachtkamer moeten wachten...pffff ik hield t niet meer! gelukkig was alles goed en kan ik nu lekker genieten van het mooie wonder in mn buik! nog ff meid! ben benieuwd hoe t gaat en wat je gaat krijgen! spannend! succes morgen!! xxx
Spannend vandaag, maar ook weer heel leuk!! Ook ik was heel nerveus voor de 20 weken echo. Is toch spannend als ze alles gaan nakijken, maar daarna is het zo genieten als alles goed is ! Succes en veel plezier!
Goed nieuws meiden!! Alles was keurig in orde geen rare dingen en alles liep op schema en we weten nu ook dat onze dochtertje er een Zusje bij krijgt !!! hier gelijk even de foto's Bekijk bijlage 240837 Bekijk bijlage 240838 we zijn helemaal in de wolken
Heerlijk!!! Fijn dat de echo goed was...hele opluchting weer he? Wij krijgen een 2e knul, super blij mee ))