zwanger??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miran84, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo,

    ik ben sinds 2 weken gestopt met de pil,en meestal moet je dan toch ook na 3 dagen ongesteld worden? ik ben dus niet ongesteld geworden en heb ondertussen ook 2 zwangerschapstesten gedaan 1 van de da en 1 bij de dokter,en die waren beiden negatief ( jammer genoeg) dus nu is mijn vraag of dit wel normaal is....de dokter zei tegen mij dat ik maar moest afwachten maar wil toch graag weten of iemand ditzelfde probleempje ook heeft meegemaakt...

    groetjes miranda
     
  2. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Miran!

    Het is bij sommige vrouwen heel normaal dat het lichaam eerst moet ontpillen, bij sommige vrouwen duurd dat soms zelfs langer dan een half jaar!!

    Dus tis idd ff afwachten! hoop dat je cyclus snel op gang komt!

    groetjes Petra
     
  3. hai,ja dat had ik allemaal al eens gelezen maar ik zat te denken dat als ik geen kindje zou willen en gewoon was gestopt met de pil om ongesteld te worden en daarna weer met de nieuwe strip was begonnen dan had het toch ook normaal moeten lopen? een beetje ingewikkeld allemaal.....
     
  4. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    dat ligt er helemaal aan. wanneer ben je gestot: gewoon drie weken geslikt en toen einde van de strip gestopt. dat zou binnen iets van 5 dagen ongi moeten worden.

    als je midden in de strip bent gestopt kan het anders zijn.
     
  5. hai hai,

    ja ik heb gewoon 3 weken geslikt,en toen ben ik gestopt..gewoon de normale procedure...
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    volgens mij was er pas ook iemand die het had.. inderdaad weird!
    Ik had ook toen ik met de pil was gestopt dat ik veel later dan normaal de laatste pil bloeding kreeg. ik werd het na de laatste pil altijd stipt op zondag... en toen ik stopte met de pil prompt woensdag!! maf toch??
     
  7. ja echt gek he! ik snap er ook niks van,maar dan toch maar afwachten...er is ook echt helemaal geen teken van ongesteldheid,behalve vorige week een paar steken en een beetje kramp maar dat was ook maar 2 dagen... :confused:
     
  8. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hai, ik had precies hetzelfde, 3 maanden geleden!!!

    Ik stopte met de pil en na 3 dagen was ik nog niet ongi, ik zei ook tegen iedereen die zei dat dit met ontpillen te maken had: Mijn lijf en de pil wisten toch niet dat ik ging stoppen?? :)

    Ik werd na ruim een week heel weinig ongesteld.......anderhalve dag (wat ik raar vond want als ik de pil nog had doorgeslikt, dan was er wel iets raars leek me)......daarna , na 28 dagen, werd ik ineens wel gewoon ongi, een week lang.......en nu de laatste keer, heb ik er 40 dagen op zitten wachten.....maar wel een week ongi geweest...dus:

    Gewoon wachten, ik weet dat het raar voelt, omdat de pil niet wist dat je met 'm zou stoppen en je ongi spontaan te laat komt...... :)
    Misschien reageert ons lichaam onbewust met onze gedachten???? :(

    Groetjes,
    Mar
     
  9. gelukkig om dat toch even te weten dat ik niet de enigste ben die dit heeft haha,nu weet ik in ieder geval waar ik zo'n beetje aan toe ben..en nu maar hopen dat mijn cyclus gauw komt kan ik ook beginnen met het berekenen :D :D geduld is immers een schone zaak :p xxx
     
  10. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Nee hoor, je bent niet de enige :)
    Ik hoop voor je dat je cyclus snel op gang komt en regelmatig is, anders is het weer zo lastig rekenen, dat heb ik nu, na een laatste cyclus van 40 (!!) dagen.
    Succes en veel klusplezier

    Groetjes,
    Mar
     

Deel Deze Pagina