Hallo, Ik wil heel graag zwanger worden maar het lukt niet. Mijn cyclus is dacht ik regelmatig. Nu heb ik een vraag. Tel ik vanaf het moment dat ik na het plassen heel licht wat verkleuring aan het wc papier heb of vanaf het moment dat het echt doorgezet is, dus al maandverband moet gaan gebruiken. Ik dacht dus dat mijn cyclus 28 dagen is maar toch dan niet denk. Ik hoop dat u antwoord heeft en misschien tips Bedankt
hoi je telt vanaf dat je rood bloedverlies hebt. Als je cyclus ongeveer 28 dagen is, is dat regelmatig en prima. Wat kun je doen? 1) geduld hebben! 2) foliumzuur nemen 3) geen alcohol meer nemen, niet roken, medicatie alleen in overleg met huisarts 4) zo gezond mogelijk eten en voldoende bewegen. Als je na een jaar niet zwanger bent kom je in aanmerking voor onderzoek. Hoop dat het gauw lukt voor je! Mirjam
Oke, dus vanaf het moment dat ik maandverband moet gaan gebruiken. Ik vind het lastig want ik heb nu bijv als ik geplast heb wat donkers aan het papier zitten, maar het is nog niet om wat te moeten gebruiken. Als je vanaf dat moment telt is mijn cyclus korter dan 28 dagen.
hoi dat is nog steeds geen probleem hoor, ook bij een cyclus van 24 dagen bijvoorbeeld kun je prima zwanger worden! Mirjam