Hallo, Even een vraag; met oudejaarsavond in het vooruitzicht.....en dus ook de lekkere oliebollen....even een vraag of dat ook invloed kan hebben op de borstvoeding en bijvoorbeeld kraampjes kan veroorzaken....ik vind oliebollen heeeerlijk maar wanneer het een negatieve invloed kan hebben, zal ik het dus moeten beperken..... wie weet dit? En alvast een goede jaarwisseling natuurlijk
Zal toch wel meevallen.. Lijkt mij niet maar heb geen verstand van bv dus sorry aan mij heb je niets.
Ik heb bijna 1,5 jaar borstvoeding gegeven en nooit ook maar enige reactie gemerkt op iets wat ik at! Enige wat ik niet durfde het eerste jaar was asperges want dat schijnt heel vies te smaken. En alchohol heb ik ook nooit gedronken (maar daar geef ik ook weinig om).
Iiieeuuuuwwwww jakkes zeg Nu weet ik waarom ik liever nooit oliebollen koop maar ze liever zelf maak, weet ik tenminste wat erin zit Sorry voor het offtopic, nu weer ontopic: Denk ook dat we ze gewoon kunnen eten
Ik zou niet weten waarom niet? De oudste reageerde sowieso nergens op trouwens, de jongste reageerde heel sterk op knoflook. Maar dat zit meestal niet in oliebollen
Gewoon lekker eten joh! Ik heb bij mijn kinderen ook nooit gemerkt dat ze last hadden van iets wat ik at toen ik bv gaf.