Omdat ik nu ruim 8 weken na de bevalling nog steeds last had van mijn hechtingen ben ik vandaag naar de HA geweest. Nu blijkt dat er een stuk wild vlees zit wat enorm (!) veel pijn doet. Nu ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis. Ik ga morgen er naar toe, wat kan ik verwachten? Iemand ervaringen? Wat gaan ze waarschijnlijk doen?
Ik heb ook wildvlees gehad van de hechtingen. De gyn heeft het wildvlees weggebrand. Ik wil je niet zenuwachtig maken, maar het was wel even heel erg pijnlijk. Net alsof het helemaal in brand stond daar beneden... Zodra het gebeurd is is die pijn ook bijna gelijk weg. Na een uur had ik in ieder geval nergens meer last van. Wat wel een tijdje aan blijft houden is hele vieze bruine afscheiding. Dit duurde ongeveer een week. Dit kwam door het wegbranden. Ook mocht ik een week nadien geen seks hebben. Succes!
Ik kan mij goed voorstellen dat je niet durf, maar als je aangeeft dat je er zoveel pijn aanhebt dan is het echt de moeite waard! Dan moet je misschien even 10 minuutjes op de "pijnbank" liggen, maar dan ben je ook overal van af. Succes!
Hoi Hoi, Waarschijnlijk gaan ze de eerste keer gewoon even kijken en overleggen wat ze kunnen doen....Mochten ze besluiten het weg te gaan branden moet je even vragen of ze het met spay willen verdoven en of je een verdovend zalfje mee mag krijgen. Maar denk niet dat ze dat morgen al zullen gaan doen hoor Succes! Groetjes Lysanne
Weet je niet zeker, mijn gyn heeft het ook gelijk de eerste keer gedaan. Hij zag wat het probleem was en heeft het gelijk weg gehaald. Hij heeft mij ook niet echt voorbereid dat het pijn ging doen en achteraf ben ik daar wel blij om. Anders had ik er als een berg tegenop gezien... Het kan in ieder geval nooit kwaad om er morgen op voorbereid te zijn... Aan de ene kant kan het misschien een opluchting zijn als er morgen niets aan gedaan wordt, maar andere andere kant moet je dan nog een keer terug en blijf je er tegen aan hikken.
Bij mij heeft de gyn ook wild vlees weggehaald bij de nacontrole. Ik had ook nog wat klachten (na een totaalruptuur) en hij dacht dat het door het wild vlees zou kunnen komen. Meteen weggebrand. Dat deed we effe zeer, maar daarna nergens meer last van gehad. Ik had zelf liever van tevoren willen weten wat er ging gebeuren. Mijn gyn was niet zo tactisch, hij keek, zei dat hij het wild vlees weg ging halen en hop.. het leek wel of het daar beneden in brand stond. Effe een waarschuwing van tevoren kan geen kwaad.. Misschien dat je idd kunt vragen om een verovend zalfje, mocht je gyn het meteen willen wegbranden. En verder maak je niet teveel zorgen hoor, tis met een paar minuten voorbij.. Ow..ik zie ineens dat het allemaal al gebeurd moet zijn. Hoe is het gegaan..??