wilde baby/peuter oppas gaan doen maar mag niet van buro.

Discussie in 'De lounge' gestart door lover, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    ik geef eerder de voorkeur aan een huis met dieren, denk ik. Ligt er wel aan wat voor honden.

2. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb tot vorige week voor een gastouderburo gewerkt en ik heb 2 Jack Russell Terriërs. Het was geen probleem, het is maar net of de ouders van je oppaskindje ermee accoord gaan. Willen zij het niet dan gaan ze verder op zoek naar een andere gastouder.
    Ik zou op zoek gaan naar een ander gastouderburo die hier niet moeilijk over doet.
    Succes.

3. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Ik had mijn ingeschreven bij www.zoekoppas.nl en wat denk je ben benaderd door een gastburo uit rosmalen.
    Dus binnekort een inteekgesprek dus ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.
    Zei weten dat ik honden heb.
    En ze zei dat er een moeder was die in december gaat bevallen en per februarie oppas zocht voor haar baby ze zei wie weet is dit misschien iets voor jou maar dat is natuurlijk nog niet zeker eerst maar is beginnen met de inteek gesprek.
    Ik houd jullie op de hoogte.
    xxxxxxxxxxxxLover

4. lover

lover Bekend lid

12 jun 2006
    851
    0
    0
    Nou ik zou jullie op de hoogte houden dus hier het vervolg
    :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
    Nu had ik een gesprek van een buro die honden geen probleem vonden en wat denk je woonkamer te klein :confused:
    Ik zeg vindt je hij is vrij groot zei ze ja maar met twee honden er bij is hij te klein.pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    Ik kap er mee dan ga ik wel wat anders zoeken.
    Kan het wel zwart doen maar ja mensen die doen dit niet meer omdat ze veel geld terug krijgen van de belasting als ze hun kind via een buro opgegeven.
    Dus hup naar het uitzendburo.

Liefs Lover

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Huiskamer te klein? Jeetje ik wist niet dat ze ook daar eisen aan stelden :( Rot voor je dat je nu weer zo'n domper krijgt. Kan me voorstellen dat je nu je buik vol er van hebt. Succes met het vinden van iets anders.

6. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou ja waar slaat dit nou weer op? dan moet je je kind maar naar een kinderdagverblijf brengen of zo. Als je een GASTGEZIN zoekt horen daar ook huisdieren bij. En dat dieren nooit 100% te vertrouwen zijn vind ik ook een rare uitspraak. Je blijft er toch bij? je laat ze toch niet alleen met de dieren.

Ik ben ook gastouder en ik heb 2 katten en een hond. En de kids vinden het juist geweldig! Het geeft ook wat afleiding en zo ben je echt thuis en niet in een of ander steriele klas waar nog tig andere kindjes lopen.
    Je moet het aangeven bij het gastouder buro wat voor dieren je hebt, en ze komen natuurlijk ook bij je thuis om te kijken. En dan moet de ouder zelf beslissen wat ze willen.
    Dan kan je het ook over een RookVrij huis hebben of niet, want dat vind ik nog veel erger! :(

7. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Het heeft ook met verzekeringen te maken. Als gastouderbureau ben je verantwoordelijk voor de kinderen die in het gezin zijn opgevangen. Als er huisdieren zijn, dan moet er een extra verzekering worden afgesloten. Je moet je niet voorstellen wat er gebeurt als een van de hondjes een oppaskindje bijt of schoentjes kapot maakt of zoiets, er zijn maar weinig verzekeringen die dat dekken.

En wat betreft zwart opvangen, kijk uit he, dit is een openbaar forum en ook medewerkers van de belastingdienst kijken mee. ;)

Groet van Kiki

Deel Deze Pagina