ik ben op zoek naar een gsm, een losse simlock vrij max. 110 euro {zoeits} enige wat ik belangrijk vind is een goede camera erop. en natuurlijk bellen en smse dacht aan een lg cookie of een nokia 2700 iemand ervaring f andere opties? ik ga er vaniddag vor naar de stad denk ik
Ben 2 weken geleden ook om een nieuwe gsm geweest heb een samsung star gekocht. Was ook aan het twijfelen tussen deze en een lg maar de verkoopster raade me een samsung aan omdat er al veel mensen klachten hadden over lg omdat hij snel mankeerde. Tis maar een tip die ik je kan meegeven.
Inderdaad...koop geen LG! Ik had vorige week ook een topic gestart over een nieuwe telefoon voor mijn man. Heb een nokia 3600 slide gekocht voor 50 euro!!! Terwijl die verder overal 130 euro kost. Heb hem gekocht via de Hi site, en heb hem eergisteren keurig binnen gekregen. Alleen is die helaas niet simlock vrij, maar ik ga hem vandaag simlock vrij laten maken, kost 10 euro. Dus dan heb je voor 60 euro een mooie nokia die normaal 130 euro kost met simlock. Dit is hem: Nokia 3600 Slide
Hoi! Ik reageer ff op je topic. Neem a u b geen LG Cookie, daar kan je geen mooie foto's mee maken! Ik heb nu zo'n LG, ben er niet tevreden over. Daarvoor een Nokia met camera die was echt super. Succes met kiezen!!
die is inderdaad wel erg mooi! en laat het nu zo zijn dat me schoonvader een zeer eenvoudige telefoon nodig heeft met een prepaid kaartje, misschienk an ik wel een hele goedkope telefoon kopen voor hem en 'mijn' prepaid kaart hierin doen! straks eens ff overleggen met me vriendje, weet 2 plekken voor simlock vrij maken
hihi, die tip kwam van mij! ik heb de nokia slide sinds maandag en ben er erg tevreden over en maakt mooie duidelijke foto's. en dat voor 50 euro!! ik heb mijn oude simkaartje erin gedaan , dus heb mn eigen nummer nog. moet alleen de nieuwe sim even in andere foon doen, kan ik de 10 euro opmaken.