Hallo meiden ,even een vraagje.. tot wanneer gebruik je eigenlijk babyproducten? ik heb nog een flinke vooraad en merk dat je heeeel erg lang doet met de flesjes,... maar vaanf welk moment kun je gewone kindershampoo enzo gebruiken? ( niet dat er la haar op haar hoofd groeit hahaha) gr Jose
gewoon lekker alles opgebruiken en daarna zou ik iets milds blijven gebruiken kan nog lang zat met andere dingen wassen ben zelf gek van de geur zwitsal maar heb kind met eczeem dus mag niets anders dan dokterstroep zonder lekker geurtje als ik zelf parfum opdoe en haar daarna optil ruikt ze naar chanel of angel
Als ik jou was zou ik gewoon lekker je voorraad opmaken ! Wij zijn zelf denk zo sinds een half jaartje voor de oudste twee over van het 'baby-spul' naar het 'kids-spul' ze vinden de plaatjes op de fles namelijk helemaal super en ja dan kan mama het natuurlijk niet laten om dat te kopen, dus was zo ongeveer rond de tweede verjaardag.
hier een meisje met erge eczeem, dus wij moeten voorlopig nog lang aan de neutral blijven. Maar anders denk ik ook zo rond het 2e jaar en waarschijnlijk om dezelfde reden als hanneke. Ik heb al leuke hello kitty stickertjes op haar flesjes geplakt. Die van neutral zijn ook niet echt spannend namelijk.
Ik gebruik voor Rick nog steeds babyproducten, ruikt zo lekker. En ook wel zo makkelijk, kan ik voor beide kids hetzelfde gebruiken, scheelt weer flesjes.
Ik gebruik nog steeds alle babyproducten van Zarqa en de badolie van balneum. Voor allebei de kinderen, lekker makkelijk en fijne producten. Ik denk dat we ze nog wel even gebruiken, ik gebruik ze zelf ook regelmatig.
Gewoon lekker die flesjes oppimpen ! Prima toch. Owja die gebruiken wij ook nogal eens ! Had ik even niet tot de babyproducten gerekend !
ik gebruik het nu nog steeds hoor, zwitsal in bad, zwitsal haarlotion.. alleen gebruik ik wel cremespoeling bij mn dochters anders krijg ik hun haren niet los gekamt... ze hebben nogal een bos lang haar.... verder gebruik ik nog steeds de zwitsal zachte olie na het badderen en smeer ze er heerlijk mee in hoor... en van die wasschuim.... heerlijk toch!
ik heb het altijd een jaar of 5 gebruikt denk ik. nooit zo bewust over nagedacht. ook bij de jongste nog niet. ik ga er voorlopig nog mee door. waarom zou je iets veranderen wat prima werkt.
Wat voor cremespoeling gebruik je dan? Lijk me inderdaad ook wel fijn, alleen prikt dat niet in de ogen? Volgens mij zat er wel in een of andere doos shampoo voor kinderen met conditioner erin, misschien die eens proberen.