Wilders doet aangifte tegen rapper

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Prachtig dat een geloof/kerk dat gevoel kan bewerkstelligen...en ongetwijfeld zal dat gevoel er zijn in alle religies...
    Maar het is altijd zo geweest dat in de naam van datzelfde geloof (welke dan ook) slechte dingen gedaan worden en het is mens eigen om vooroordelen te hebben en een ieder over een kam te scheren...
    Daarom zeg ik, ik heb geen religie nodig om mij te vertellen wat ik wel mag doen en wat niet, ik bedenk het zelf ook wel...

En on-topic...ik vrees ook voor het leven van Wilders, er is vast iemand die het nodig vind het om het leven te brengen....vreselijk....

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Prima.

3. Niet meer actief

Zeg het maar als het je uitkomt..mag altijd!

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Waar wil je het over hebben?

5. Niet meer actief

Ik dacht dat je bedoelde om een keer mee te gaan om de sfeer te proeven ;)

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ow dat. Ik kom al in de kerk.

7. Niet meer actief

Ik denk dat ik je verkeerd begreep.. ;)

8. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben eens meegeweest naar de doop van mijn vriendin bij de pinkstergemeente.

heb daar echt staan huilen omdat zij daar haar rust in had gevonden.maar vond het voor mezelf niks.

maar vind het wel heel fijn voor haar,net als dat ik het fijn voor mijn mannetje vind dat hij rust vind in de islam.

het is een kwestie van elkaar in je waarde laten,hun willen geloven en ik ondersteun hun daar in.maar ze willen mij dat geloof niet opdringen en hebben er respect voor dat ik niet geloof.

9. Noor

Noor Actief lid

4 jul 2007
    255
    0
    0
    Lies, ik ben oprecht blij dat het voor jou werkt, maar je moet accepteren dat het echt niet alleen (Edit: geen) onwetendheid is als ik je zeg dat het voor mij niet werkt.

En nogmaals, het is niet mijn bedoeling geweest jouw geloof in een kwaad daglicht te stellen, natuurlijk niet. Maar ik sta anders in het leven, behalve misschien op het naastenliefdepuntje ;) en reageer vanuit mijn beeld op de wereld.

10. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    :thumup:

11. Noor

Noor Actief lid

4 jul 2007
    255
    0
    0
    Als het mocht.... dan zou ik dit quoten! ;)

12. Wizzle

Wizzle Lid

31 jul 2007
    33
    0
    0
    Het verschil is alleen dat de meeste westerse daar zijn wenkbrauw over ophaald en er verder weinig aandacht aan schenkt en denkt: weer zo'n halve zool. En in de moslimwereld er hele volkstammen achter of naast zo'n persoon staat, het met hem/haar eens is en daarbij zeer agressief te werk gaan om hun punt duidelijk te maken.

De christenen hebben dit ook gedaan. Was ook een zeer agressief volkje en hebben heel wat moorden op hun geweten staan. Maar wanneer was dit? Ergens in de middeleeuwen ofzo?

Het punt is: de (meeste) westerse mensen zijn meegereist met de tijd en leven nu in de 21 eeuw. (lees: durven voor zichzelf te denken en niet klakkeloos aannemen wat er in zo'n boekje staat) En mijn gevoel is dat de moslims nog lang niet zo ver zijn. Jammer genoeg laten ze zich nog steeds onderdrukken en hersenspoelen.

En ik heb het hier over de extremisten he (voordat ik dadelijk weer een hele lading commentaar over me heen krijg) ;)

13. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    * pakt de cola en chips weer eens uit de kast en wacht op het slotje *

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Lekker mijnimeel!

Mag ik dan een broodje kebab bestellen? ;)

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    @Wizzle

ik had het niet beter kunnen verwoorden...

(neemt nog een slokje cola en een happie kebap) ;)

16. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Tja Smoek...

Ik denk ik prop me bakkes maar vol...kan ik ook niets verkeerds zeggen!

17. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ach ja Nien, ik heb mijn mening al gegeven en sta daar voor 100% achter, wel leuk om te lezen zoals in het topic over die hond die een kindje gebeten heeft dat men die honden als gevaarlijk typeerd vooral ook omdat de media daar de hand in heeft en niet tot weinig incidenten plaatsen over hondenbeten van kleine hondjes...

men (voorstanders van de islam) geeft hier af dat je niet moet afgaan op wat de media schrijft over de negatieve dingen van het islam en dat de islam zo niet is.....

maar doen daar precies datgene wat ze hier afkeuren, en dat is afgaan op wat de media schrijft (bijvoorbeeld als er weer eens een stafford een kindje gebeten heeft)...en dat staffords (om het even bij 1 soort hond te houden) agressieve honden zijn omdat je daar veel negatieve dingen over leest en hoort....

is dat niet hetzelfde wbt de islam en de koran..

dat vindt ik meten met 2 maten, hier het ene afkeuren en verdedigen, en in het andere (vergelijkbare) topic hetzelfde doen, maar dan betreffende een bepaalde "groep" honden....

;)

(voortaan maar eerst mijn mond leegeten) ;)

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Denk je nou echt dat er geen hele volksstammen achter de extreme westerse mensen zijn?
    Goh ben dan toch benieuwd hoe de paus (met al zijn bekrompen en vrij extreme ideeen!) dan aan al die aanhangers komt...toch gauw een pleintje vol iedere keer?
    Enne om het dichter bij huis te houden...Meneertje Wilder heeft ook een behoorlijke aanhang (want hij is toch maar de tweede kamer ingestemd) en dat vind ik ook een vrij extremistisch persoontje....
    Extremen heeft niks met oost en west te maken maar met de denkwijze van een persoon, ongeacht afkomst qua land, hooguit qua intelligentie.

@MijnImeel.....vind je dit nou echt een waardevolle toevoeging?
    Ga ergens anders zitten wachten met je cola en chips, juist door dit soort opmerkingen gaat de lol van een topic af...
    Sorry hoor maar discussieer mee of reageer niet.

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goh dan ben ik blijkbaar erg tegendraads :)

wij hebben hier staffords en moslims, prescies waar bijna iedereen op tegen is dus ;)

20. streepjes

streepjes Fanatiek lid

2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Ow kijk er zijn mensen hier op dit topic die precies denken te weten hoe het zit met "de moslims"!

:rolleyes:

Deel Deze Pagina