denk dat je die mensen wel kunt vergelijken met de mensen die precies weten hoe het zit met de staffords die gaan ook af van wat ze horen (via via-media), zien (tv) lezen(internet) en meemaken....(eigen ervaringen) en als die maar vaak genoeg negatief in het nieuws komen wordt de mening gevormd.... en of dat nou over honden gaat, of over de islam of over Lonsdalers of antillianen...het werkt precies hetzelfde....behalve 1 klein minuscuul detail dat het als het om de Islam gaat die negatief in het nieuws komt vaak niet gaat over 1 incident waarbij 1 slachtoffer is gevallen en bij lonsdalers die vaak 1 persoon met zijn allen aanvallen het waar het de Islam betreft vaak honderden gevallen in 1x betreft.... dus tja hoe je het ook went of keert het blijft een discussie waarbij men zijn of haar mening vormt door hetgeen je ziet, hoort, mee maakt etc etc.... en waarin we elkaar niet kunnen overtuigen van elkaars gelijk...
Ja, hier ook eentje voor de lijst nutteloze bijdragen: ik vond dat het best goed ging hier, maar nu ben ik de draad kwijt. Ik heb even het hondentopic gelezen en nog snap ik het niet. Dus... dames bedankt. Ik vond het interessant maar nu ga ik verhuizen naar een topicje dat beter bij mijn IQ past.
Da's geen nutteloze bijdrage, da's gewoon melden dat je klaar bent met de discussie en niet meer meedoet Altijd beter dan lopen mekkeren om een slotje (al dan niet met cola en chips)
Ik zou toch zweren dat het artikel iets met een rapper te maken had? Ruby...kan echt niet hoor! Een Stafford die niet bijt een Moslim die niet bombardeerd! Die moesten ze beide het land uit zetten! Whahaha.....*zucht* Edit: die cola, ships, gemekker om slotjes voegen inderdaad niet veel toe nee...meer vele andere opmerkingen anders ook niet hoor!
De Paus heeft dan wel veel aanhangers maar zet niet aan tot moord. Eveneens als Geert Wilders. Wanneer er een strip wordt geplaatst in een krant over jullie profeet dan krijg je over de hele wereld ineens rellen met moordlustige moslims. Dat is het verschil wat ik duidelijk wilde maken met mijn post. Maar goed, ik dwaal af....over welke rapper ging het ook alweer
waarom word er weer geantwoord met JULLIE profheet/ je hebt het tegen een driezin,niet tegen een moslim. of kun je niet begrijpen dat er ook gewoon nederlanders zijn die tegen geert wilders zijn?
sorry smoekie, jij geeft commentaar hier over mijn reaktie bij de staffords? maar ik weet niet hoe jij je conclusie trekt, maar ik ben geen marokkaanse , en ik haal niet alleen mijn informatie uit de media. dus ik vind het eerlijk gezegd nogal lullig om zo achter de rug om iemand aan te vallen, ga dan rechtstreeks de discussie aan, in het topic waar het over gaat. en ik vind het wat anders om honden en mensen met mekaar te vergelijken. mensen die een ander wat aandoen worden door mij net zo hard veroordeeld.
Mijn excuses. "jullie" had ik dus niet mogen gebruiken. Ik weet natuurlijk niet wie hier wel of geen moslim is. Ik bedoelde de profeet van de islam. Maar inhoudelijk spreek je me dus verder niet tegen Overigens ben ik ook niet voor of tegen Geert Wilders. Soms zegt hij dingen waar ik me wel in kan vinden. Maar soms trek ik ook een bedenkelijke wenkbrauw op over zijn uitspraken. Ik vorm mijn eigen mening over de dingen die ik zie en niet over dingen die ik via via hoor of lees.
Ben ik niet met je eens, ik denk dat Geert Wilders door zijn aversie (om het zacht uit te drukken) tegen moslims wel degelijk aanzet tot racisme en alles wat daaruit voort kan vloeien, ook moord. (En ik denk dat ie daarmee ook tekent voor zijn eigen moord maar goed dat is mijn mening) De paus is een iets ander verhaal, ben het met je eens dat hij niet zal aanzetten tot moord, aan de andere kant heeft ook hij behoorlijk radicale ideeen (vind ik). Ik wou ermee duidelijk maken dat het niet afhankelijk is van oost of west, of moslim of christen, of een radicaal persoon aanhangers heeft (en als ultiem voorbeeld Hitler dan maar, behoorlijk west en christelijk) Maar idd om welke rapper ging het nou?