Wilders doet aangifte tegen rapper

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik wilde alleen maar zeggen dat ik het als een moslima (met respect tegen over iedereen en ieder geloof) erg jammer vind dat vooroordelen eigenlijk bestaan. En ik merk het meer tegen over de moslim's en dat vind ik erg jammer. Maar zoals Elmo zei gaat het topic hier niet over :) dus hou ik het hierbij
     
  2. Niet meer actief

    tirtilisko wat betekend insallah?
     
  3. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wie zen gat verbrand moet op de blaren zitten
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie

    insallah betekend als God het wil/toelaat
     
  5. Niet meer actief

    @talia"

    oke, dank je!
     
  6. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
  7. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ talia bedankt meid ik zie het nu pas :)
     
  8. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    En dat is precies de reden waarom we open moeten blijven zijn over onze meningen (al kan Wilders soms een beetje overdrijven).
    Als het aan de extremisten ligt mag er dus geen vrije mening meer bestaan en het zou erg jammer zijn als ze dat zouden bereiken.
     
  9. Niet meer actief

    @Caithlin79

    Helemaal mee eens! :thumup:
     
  10. Hannah

    Hannah Fanatiek lid

    19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    En dat probeerde ik ook te zeggen maar mn formuleringsvermogen is ver te zoeken vanavond...... ;)
     
  11. Niet meer actief

    Ik denk dat veel mensen nav de aanslagen op het WTC , in London, de moord op Theo etc bang zijn geworden voor moslims :-k ..
     
  12. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    vooroordelen worden vooral verspreid door de media. Als ik hier bij 10 buren ga bellen om te vragen of zij zelf persoonlijk iets hebben meegemaakt met moslims, zullen ze naar alle waarschijnlijkheid moeten toegeven dat de verhalen die ze kennen van horen zeggen zijn, of van de tv!

    Sorry voor mijn lange verhaal!
     
  13. Niet meer actief

    @debora21

    Welk lange verhaal?

    Maar ik ben het wel met je eens!
     
  14. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    haha! ik had het in Snel Antwoord geschreven en daar leek het een hele lap tekst!
     
  15. Smoeltje

    Smoeltje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Vermoeiend die vent.....


    Laat ik het zo zeggen: zijn zogenaamde mening ( die hij van mij mag uiten tot hij erbij neervalt, en nee is geen verwensing of wat dan ook) is te vergelijken met de gedachte over joden rond de 2de wereld oorlog en in een verder verleden tijdens de Inquisitie.

    Deze vond plaats in de Middeleeuwen in Spanje.
    Joden mochten niet openlijk hun geloof belijden, want zo beredeneerde men, ze zijn uitschot en iedere uitingsvorm van Jodendom werd kei en keihard neergeslagen.

    Joodse literatuur was verboden en Joden die gelovig waren, deden zich voor de buitenwereld voor als Katholieken en ondergronds belijden ze hun Jodendom.

    Dit is waar het nu heen gaat met de plannen van Wilders.
    En ik kan en wil niet begrijpen dat men dit wil scharen onder de vrijheid van meningsuiting.

    Straks als het aan hem ligt, is het strafbaar om een Koran in huis te hebben of te bezitten.....
    Dus moslims zullen dan hun geloof ondergronds moeten gaan belijden want ja, het is strafbaar.

    Ik heb eerlijk gezegd niet de illusie dat het alleen bij woorden zou blijven als het aan hem ligt.

    En ik persoonlijk maak mij meer zorgen om de mensen die in hem geloven en achter zijn woorden staan, dan om hem zelf.
     
  16. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    mijn B.K valt open als ik sommige reacties lees...

    dat men niet raar op staat te kijken als iemand hem vandaag of morgen idd een kogel door zijn kop schiet... :(

    sommige vinden dat hij met zijn politieke mening dingen uitlokt als rapsongs die oproepen tot moord niks meer niks minder, en dat vindt men dan normaal :(

    Wilders geeft zijn mening over hoe hij over de islam denkt, en daarmee is hij zeer zeker niet de enige, maar wanneer men daar openlijk over spreekt zoals hij omdat hij een politieke functie beoefend en probeert dingen te veranderen die zijn kiezers (6%) ook graag veranderd zouden zien mag hij "onder het mom van vrijheid van meningsuiting" bedreigd worden met de dood :(

    sla de van dale eerst eens na op wat een mening is en wat een bedreiging is, want daar zit een heel verschil in, maar meneertje wilders die vaak genoeg wordt veroordeeld over zijn slechte kapsel (hoe kinderachtig) mag niet zijn mening uitspreken want dan is het een rasict....dat wordt hier niet getollereerd maar men tollereerd het wel en vindt het niet raar als er raps worden gemaakt waarin men uitspreekt dat men hem graag met een kogel e.d. ziet...

    hoeveel gekken lopen er wel niet rond, 3x raden wat voor gek hem misschien idd wel die kogel zal geven...

    de operkingen kijk maar naar Theo vindt ik al even walgelijk alsof zijn uitspraken omtrent de islam de moord vergoeilijkt... :(

    tis toch al van de zotte dat men er niet eens raar van zal staan te kijken als er daadwerkelijk iets zal gebeuren met Wilders...

    zo is het al gesteld met de "nederlandse" samenleving...je mag je mening niet verkondigen want daar kan de "doodstraf" op staan....

    walgelijk :)
     
  17. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dit is geen uiting van mening meer,dit is oproepen tot haat wat die man doet.
    en dan krijgt hij een reactie terug en is hij zielig...kom op zeg!

    @swissa(als je meeleest)pppffff daar gaan we weer,nog meer op google.
    er moet blijkbaar echt een trauma verwerkt worden.
     
  18. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja elke keer hetzelfde herhalen wordt wel heel vervelend... :(
     
  19. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee telkens aangevallen worden op waar je in gelooft dat is pas vervelend.
     
  20. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    en wel heel vreemd dat al deze topics telkens door dezelfde persoon worden gestart.
     

Deel Deze Pagina