Wilders doet aangifte tegen rapper

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    @ruby28


    och ja maakt niet zo veel uit wie dit soort topics opent ik vindt het mooie topics hoor, en verwonder me elke keer weer hoe er hier soms gediscussierd wordt...

    wat betreft wilders vindt ik het gewoon van de zotte dat men in een of andere rap oproept tot moord want er zullen er genoeg zijn die denken als martelaar te boek komen te staan wanneer ze hier gehoor aan geven....gevaarlijk hoor zulke liedjes, maar dat is dan weer normaal blijf me er over verwonderen...

    :(
     
  2. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nee dat hij indirect mijn kinderen en man voor terrorist uitmaakt is blijkbaar wel normaal?

    toevallig zijn niet alle marokkanen/moslims radicaal en haatdragend tegen niet moslims.
     
  3. Niet meer actief

    Ja, en? :rolleyes: Wat is daar vreemd aan? Tja, ik kan er ook niks aandoen dat Wilders nu veel in het nieuws is .... :p
    Hier staan toch ook vaak topics over moslims geopend door moslims.
    Ik vind deze onderwerpen interessant ,en ook ik verbaas me erover dat sommige leden het normaal vinden als Wilders ooit ergens met een kogel in zijn kop wordt gevonden.
     
  4. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hij maakt jouw man en kinderen (vindt ik) niet indirect uit voor terrorist...

    het enige wat hij wil, en daar ben ik het toch grotendeels wel mee eens, en dat heb ik ook eerder uitgelegd in hetzelfde topic als waar dit liedje naar refereert is dat er veel ellende (acties van terroristen oftewel extremistische moslims) worden gedaan uit naam van de koran...

    en je weet zelf dondersgoed dat dat keer op keer gebeurd is en zal gebeuren...en tuurlijk ik begrijp jou en vele andere heel heel erg goed hoor....

    zoals het met veel dingen wel eens gaat lijden de goede onder de kwaden....maar als er nou zoveel ellende uit 1 iets ( in dit geval de koran) voortkomt en of dat nou de koran is of de bijbel of wat dan ook dan mogen ze het van mij verbieden...

    als er boeken geschreven worden waarin beschreven staat hoe je het beste kunt moorden moet dat ook verboden worden...

    zoals je zelf wel weet zijn er tig versen in de koran die zeggen dat het geoorloofd is de niet gelovigen te straffen en weet ik veel wat nog meer maar waarvan jullie zeggen dat er weer een ander boek voor nodig is om die teksten uit te duiden en te betekenis van die versen uit te leggen....

    zoals je wellicht weet zijn er meer dan genoeg die dat 2e boek (kan ff niet op de naam komen) blijkbaar niet hebben of de koran te letterlijk nemen...

    vanuit dat oogpunt zeg ik dan ook dat ik het niet erg zou vinden als de koran verboden zou worden, maar nog beter zou het gewoon zijn die versen die er niet toe doen (die over het straffen van de ongelovigen, de jihad etc etc) er uit te halen, dan kunnen er geen misverstanden over ontstaan ook....
     
  5. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    @ruby28 meid ik heb heel het topic niet mee gelezen maar ik denk dat je je te veel aagevallen voeld en je te snel alles aan trekt!
    dat moet je neit doen joh gwoon lekker over je heen laten komen!
     
  6. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    daarom ga je ook op marokko forums hele discussies aan.

    als je een hekel aan moslims hebt moet je het rechtstreeks zeggen.

    wat wil je hier eigenlijk mee bereiken?
    moslims die hun geloof verdedigen,en plankgas aangevallen worden.

    als ze de hele tijd over afrikanen beginnen (of waar je man ook vandaan komt)word je het op een gegeven moment ook beu.

    en door zo'n idioot als wilders worden kinderen van 6 jaar uitgescholden voor kutmarokkaan door andere kinderen die niet eens weten waar marokko ligt.
     
  7. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik ben zelf een ongelovige smoekie
     
  8. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    maakt voor mij niet uit wat je bent gelovig of niet gelovig, je bent getrouwd met een moslim, en daarom kan ik je mening ook wel heel goed begrijpen zowel je man als je kinderen zijn moslim en vandaaruit voel jij je ook aangesproken, is jouw goed recht....

    maar je begrijpt ook wel wat ik met mijn antwoord bedoel jammer dat je daar niet inhoudelijk op reageert want daar heeft het toch grotendeels te maken waarom wilders sommige dingen graag veranderd zou zien...
     
  9. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik kan daar niet inhoudelijk op reageren omdat ik de koran niet gelezen heb.

    als je mijn man ziet,hij is moslim maar voor de rest een gewone nederlandse jongen (ok met een kleurtje en kroeshaar)

    ik kom zelf ook wel eens in de moskee en word daar met open armen ontvangen terwijl ze weten dat ik niet gelovig ben.

    als je een doorsnee moslim naar de de gebeurtenissen vraagt op het wtc enzo vinden ze het allemaal verschrikkelijk.

    bij wilders heb ik gewoon het gevoel dat hij een heel slap aftreksel van pim fortuin is.

    er zit veel rottigheid bij de marokkanen enzo,maar ook bij de antilianen e.d. maar daar hoor je ze niet over.
     
  10. Niet meer actief

    Op welke marokkaanse forums ga ik hele discussies aan..? :(
    Kom zelden op een marokkaans forum , en al helemaal niet op verschillende forums
    Het interesseert me niet wat anderen over Nigerianen denken. ( btw Marokkanen zijn ook Afrikanen )
    Ze staan bekend om fraude.. so what? Ik weet dat die van mij niet aan fraude doet , en wat een ander van hem denkt moet hij weten , zolang ze maar niet van me (vr)eten vind ik het best!
    Mijn man denkt er net zo over.
    dat zou jij ook moeten doen : je niet meteen zo aangevallen voelen! ;)
    En nee : ik heb niks tegen moslims , ben wel tegen radicale moslims , joden , christenen , katholieken , hindoes , boedhisten..
    Je weet wel.. van die mensen die een mens met een andere mening een kogel door zijn hoofd jagen of het normaal vinden dat iemand vermoord/in elkaar geslagen wordt.
     
  11. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    nou ik denk dat 99%van de moslims daar dus ook gewoon tegen is.

    dus omdat die 1% extremist is moet de rest het maar zonder koran doen?
     
  12. Niet meer actief

    Dat heb ik toch niet gezegd. In dat andere topic heb ik geschreven dat ze dan ook de bijbel moeten verbieden.

    Ps: Ben nog steeds benieuwd naar die Marokkaanse fora`s waar ik hele discussies aanga .
     
  13. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    @ruby28

    lijkt me dat je hier en daar toch wel eens wat hebt meegekregen vanuit de koran, zo niet, dat je anders wel weet welk soort verzen ik bedoel die er van mij (en vele andere) uit zouden mogen…

    en ik heb het hier ook niet direct over jouw mannetje, maar net als wilders over de personen die wel de jihad voeren onder meer tegen de ongelovige en weet ik veel wat nog meer, hoeveel slachtoffers zijn er inmiddels al gevallen met de koran in handen en uit naam van Allah? Heel veel dat weet je zelf ook wel….

    En tja ik kan me heus wel voorstellen dat jij met open armen ontvangen wordt in de moskee, waarom niet? Niet elke moslim is radicaal (dat is ook niet wat Wilders zegt)

    Vele vinden de aanval op het wtc en al die andere terroristische aanslagen walgelijk en keuren het af, maar degene (zeer zeer vele) die het wel goedkeuren zijn dus degene voor wie de koran een gevaarlijk boek is en alleen vanuit dat opzicht zou dat boek van mij persoonlijk idd verboden mogen worden.

    Wilders kun je op geen enkel manier met Fortuyn vergelijke. Wilders is wbt zijn partij meer gericht tegen de Islam dan dat Fortuyn dat was, grootste “zonde” die Fortuyn ooit uitsprak was dat de grenzen dicht moesten, en ik zie niet in wat daar fout aan was….

    Ik vindt nog steeds dat Nederland nu eerst een zou moeten zorgen dat degen die asiel hebben aangevraagd worden behandeld (ze konden ze toen al niet kwijt en nu nog steeds niet) en eerst al die mensen helpen (of uitzetten) alvorens steeds maar meer en meer asielzoekers toe te laten dat is gewoon dweilen met de kraan open. Jammer dat mensen zich Fortuyn alleen maar herinneren als de man die zei “Vol = Vol” en de daadwerkelijk betekenis daarvan niet wilden en willen zien…

    Hij had nog veel meer dingen op het programma staan meer dan Wilders heeft en veel dingen waar ik het niet mee eens was, net zo goed als dat bij Wilders het geval is, je kunt het met geen enkel partij op alle punten eens zijn…dat kan gewoonweg niet…

    Men onthoud vaak enkel maar de dingen die men tegen de borst stuit en niet de goede dingen….

    Je moet het je ergens toch ook wel kunnen voorstellen van mensen dat ze vaak zoiets hebben dat (en dat komt zeer zeker ook door de media) dat “die buitenlanders” om het maar even zo te noemen op zijn hollands niets dan ellende brengen, men ziet (zag) niet anders meer, en ook daar worden de goede weer op afgerekend…

    Net zo goed wat die antilianen betreft (denk dat jij het nieuws niet altijd gevolgd hebt wbt antilianen) …daar zijn genoeg plannen mee dat ze die weer terug willen sturen naar de Antillen als ze herhaaldelijk de fout in gaan, nou van mij mogen ze.

    Kijken of ze daar datgene zullen doen wat ze hier ook doen, ik ben er bijna van overtuigd van niet, en waarom niet omdat ze daar veel harder bestraft worden dan hier in Nederland…

    Het zou al heel anders worden als de strafmaten eens een keer hoger zouden worden hier.

    Kijk wat er hier voor straffen worden uitgedeeld zeg, dat zijn vaak toch lachertjes. Zijn geen straffen waarbij men denk oei ik kan nu maar beter niets doen….

    Er kan hier gewoon veel te veel. Ik vindt het ook een goed plan om ouders aan te pakken waarvan de kinderen “herhaaldelijk” ellende uithalen…pak ze maar in de portemonee zoals al eens geopperd is (kinderbijslag) het zal misschien niet bij ieder kind helpen, maar het zal de ouder helpen hun kind misschien nog harder aan te pakken (te straffen)….

    Maar goed ik ben of topic aan het gaan, ik vindt het jammer voor de “goede” moslims die niets op hebben met al dat radicale gedoe wat steeds meer in opmars is, maar ik vindt het ook jammer dat jullie zelf niet een klein beetje inzien dat er wel degelijk waarheid berust op het feit dat de koran door vele “misbruikt”of “verkeerd gelezen” wordt…
     
  14. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    poe jij bent wel heel erg positief moet ik zeggen... ;)

    maar goed positief is altijd goed... :)
     
  15. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goh je zal zelf wel weten waar je dit hebt gepost of niet?
     
  16. Niet meer actief

    :( :( Nee , want dit heb ik niet gepost. :rolleyes:
     
  17. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    smoekie je hebt gelijk dat de koran misbruikt word om verschrikkelijke dingen mee te vergoedelijken.
    en die mensen zouden ze ook heel hard aan moeten pakken.

    maar de dingen die wilders telkens aandraagd treffen dus ook de mensen die gewoon hun geloof willen belijden.en dat is dus wel kwalijk in mijn ogen.
     
  18. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hmmm wel dezelfde schermnaam. :(
     
  19. Niet meer actief

    En toch heb ik dat niet gepost.. weet ook niet van welk forum je dat hebt gequote.
     
  20. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0

    als je de reacties van Linda en die Amazoeloe leest is het een logische reactie van 2 mensen die op elkaar zitten te vitten en waarbij de ene de ander uitscheld...

    en daarbij het dateerd allemaal uit 2004 dus niet echt belangrijk voor dit forum vindt ik persoonlijk....voegt ook niets toe...

    zij er misschien iets toe doen als het recent gepost zou zijn allemaal, maar dit is ouwe koek zoals ik het lees (ff gegoogled op LindaEjimofor)
     

Deel Deze Pagina