Wilders doet aangifte tegen rapper

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smoeltje

    Smoeltje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Slaap lekker....batterij is op.
    Zowel de mijne als die van de laptop. :)
     
  2. catz

    catz Lid

    5 mei 2007
    11
    0
    0

    Zijn ze niet bang voor voor de mensen die de joden heeft vermoord, de mensen die het land van de indianen in Amerika heeft gesloten en voor de mensen die anderen tot slavernij heeft dwongen ?
     
  3. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Oeh Catz... die zal hard aankomen! ;)

    Mensen zijn altijd bang voor wat ze niet kennen. De meesten houden graag alles bij het oude. Het zal nog een tijd duren voor we allemaal aan elkaar gewend zijn. 8) Die aanvallen over en weer helpen in ieder geval niets. Volgens mij vinden sommigen het gewoon lekker om eens flink te blazen, even de frustraties kwijt.
     
  4. Niet meer actief

  5. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @LindaEjimofor: Blijf je topics openen. Het kan mooie discussie's opleveren. Helaas zijn er altijd mensen die twijvelen aan je. Laat hun reactie's voor wat ze zijn.

    Even weer ontopic: ik vind de aantijgingen van Wilders ook vaak niet kunnen maar om dan iemand de dood in te willen hebben? Mijn buurman doet ook wel eens uitspraken die in mijn ogen niet kunnen. Maar hij leeft ook nog steeds.

    Ik schreef het in het vorige topic ook al: Wilders krijgt precies wat hij wil, mensen gaan weer eens nadenken en hij krijgt weer wat sympathie. Ook worden de vooroordelen tussen de bijde partijen weer lekker duidelijk waardoor je afstand weer groter word. Je ziet het hier op het forum. Het is moslims tegen niet moslims. En dat is waar het nou precies mis gaat.
    De ts vraagt puur en alleen wat we hier van vinden en het mond uit in aanvallen naar elkaar toe en vooral naar de ts starter.

    Reageer op de vraag en evt het antwoord van een ander en laat je persoonlijke vete achterwege!
     
  6. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    ik had me heilig voorgenomen om niet te reageren maar ga het toch doen.

    Ik vind de uitspraken van wilders zeker niet kunnen maar vind het ook weer ongelofelijk dat hij daar nu weer met de dood om bedreigd moet worden.

    Als "de moslims" (sorry wil niet iedereen over 1 kam scheren maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden) dit soort dingen gaan roepen werken ze het zelf in de hand dat ze als een bedreiging worden gezien en helpen ze wilders dus alleen maar.
    In mijn ogen zouden ze er veel meer aan hebben door publiekelijk te zeggen: Joh wilders je roept maar wat, wij weigen naar je te luisteren zolang je niets zinnigs te zeggen hebt.

    Met wraakacties, bedreigingen en uiteindelijk mss moord bereiken ze in mijn ogen juist het tegenovergestelde en laten ze "de nederlanders" dus weer zien dat ze een aggressief stelletje zijn.
     
  7. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Dat is vreselijk.

    Je kunt het alleen niet Wilders aanrekenen, dit soort dingen gebeurden al voordat die man überhaupt enigszins bekendheid genoot.
    Het is hooguit de fout van ouders die hun (voor)oordelen openlijk bespreken bij hun kinderen.



    Persoonlijk denk ik hier dus wel aan, en aan al die vreselijke onthoofdingen indertijd die op film kwamen. Al die onschuldige mensen in Irak die afgemaakt worden om het geloof.
    Het bewijst des te meer hoe verschillend de Koran geintepreteerd wordt, en hoe gevaarlijk dat kan zijn.
     
  8. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Vind Wilders zijn uitspraken ook een boel weg hebben van ene meneer met een charlie chaplin snor uit de 2e wereld oorlog...
    Wat is het verschil? We hebben er dus helaas niets van geleerd!
    Mijn JOODSE opa heeft ook in een concentratiekamp gezeten omdat er mensen waren die vonden dat Joden wel eens de hele maatschapij over zouden kunnen nemen.
    Nu denken er mensen hetzelfde over moslims!

    Amerika zorgt ervoor dat elke terroristische aanslag op tv komt ook al zijn er alleen maar gewonden, maar hoeveel mensen leven er in ziijn eigen land in armoede en hebben oorlog met elkaar? Kijk eens naar die achterbuurten daar met al die bendes die elkaar elke dag overhoop schieten, daar hoor je niemand over.
     
  9. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Tja Wilders....hij wil gewoon graag aandacht. Luister nooit naar hem eingelijk en als ik hem op tv ziet vind ik het echt een engerd brr! Een keer naar de kapper kan inderdaad geen kwaad :)

    Hij heeft blijkbaar aandacht nodig....beste is het te negeren denk ik want op deze manier krijgt hij het toch en dat is precies wat hij nodig heeft :rolleyes:
     
  10. Jufffie

    Jufffie Niet meer actief

    Goh weer zo'n discussie!

    Ik ga er echt niet op in want we blijven maar kwebbelen zonder dat we echt naar elkaar luisteren en elkaar proberen te begrijpen.

    Het enige wat ik wil zeggen; 11 september = een complot!
     
  11. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    lindaejmifor je hebt pb
     
  12. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dat wilders dingen zegt over de koran kan mij niet zoveel boeien.
    heb er alleen moeite mee dat de "normale"moslims zich telkens moeten verdedigen over het feit dat ze moslim zijn.

    dan denk ik wel bij mezelf kom eens een keer hier binnen kijken dan zie je dat wij gewoon hetzelfde leven als andere mensen.

    het is echt niet zo dat ik beneden op mijn laptop zit en manlief boven op zolder bommen zit te fabriceren.
     
  13. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    er was trouwens van de week een stukje op tv dat ze een kindje van 4 jaar aan het intervieuwen waren(weet niet in welk land)en die noemde de joden varkens enz.

    dat vind ik dus ook echt schandalig dat iemand zijn kinderen dat aanleerd.
     
  14. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Ja dat vind ik ook vreselijk. Die kinderen wordt vanaf de geboorte al bijgebracht dat er mensen zijn die veel minder waard zijn. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat je dat idee er ooit nog uitkrijgt. Weer een generatie gekweekt die het onzinnige van die oorlog niet inziet. :rolleyes:
     
  15. Niet meer actief

    Alleseerst wil ik me aansluiten bij wat Smoekie al heeft vermeld dus het heeft geen zin dat ik ook nog een ellelang verhaal daarover neerzet.

    Wel wil ik nog even 1 ding zeggen misschien wel meerdere, maardat zie ik wel in de loop van het schrijven :D

    in ieder cultuur en geloof heb je slechte mensen dat zal altijd zo blijven. Wel vind ik dat de moslims erg fel kunnen reageren en dit zal ook door de media in de hand worden geholpen maar dta is wel het geen wat wij zien .

    Voorbeeld denemarken of zweden weet niet meer precies welk land, maar \er wordt een cartoon gemaakt wel gepast of niet gepast dat even terzijde. Hoeveel mkoslims waren meteen weer kwaad en wat voor gezeik is daar dan niet geweest.

    Theo van Gogh wordt dood gestoken wat ik zie is een stelletje debielen helaas weer moslims die staan te juigen het zelfde met pim Fortuin.

    Wat ik jammer vind is dat er geen 1 goede moslim opstaat om hier dan wat tegen te doen. Oh dat is niet waar wat ik zeg, want Jame die er wel wat tegen wil doen die wordt hiervoor weer gestrafd net als Hisrchi Ali.

    Ik heb nog niet mee gemaakt dat er een tocht wordt gehouden door de moslims die tegen de radicalisering zijn. Als er in de media naar voren komt dat niet alle moslims het zelfde zijn dan zal er misschien ook wat meer begrip zijn.

    Ik ben het soms wel eens met Wilders hij mag het van mij soms wat anders zeggen, maar als je dingen leest op zijn site zoals de brief waar nu veel ophef over is, omdat de media weer maar een klein stukje hiervan noemt. Waardoor het dus uit zijn verband wordt getrokken. Verder is het ook iets wat Wilders niet zelf heeft bedacht maar het is quote van een Italiaanse schrijfster die een speech hield tijdens een prijsuitreiking. Zij had zelf een prijs gewonnen.

    Ik ben niet tegen de moslims. Laat dat even duidelijk zijn!

    Nathasja
     
  16. Jufffie

    Jufffie Niet meer actief


    Waarom moet ik mij gaan bewijzen dat ik anders ben?

    Is het niet genoeg dat ik geen strafblad heb en niemand pijn doe of beledig en daarnaast betaal ik ook netjes belastinggeld net als iedereen.
    Ik sta voor de klas en geef geen Koranles of godsdienstles en fluister de kinderen niet in van hoe geweldig de islam wel niet is....

    Sorry maar ik voel me niet verantwoordelijk voor wat Samir A. en Mohammed B. hebben gedaan.

    Waarom kijken ze naar een stelletjes debielen en niet naar de meerderheid?
    Oh goh we luisteren wel naar Ali B en vinden de grappen van Najib Amhali wel leuk, maar tegelijkertijd zijn we -de moslims- stelletje terroristen die alle gruwelijkheden van een stelletje debielen aanvaarden.

    Weet dat Fortuin niet door een moslim is vermoord en Hirsi Ali is een leugenaar die door NL het land is uitgekickt.
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Waarom lopen dit soort discussies altijd uit op "wij" en Zij"
    Niemand hoeft zich hier te verdedigen voor uitspraken van 1 of andere lamzak met een vreemd kapsel.
     
  18. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    dat zijn niet de moslims die er wat aan doen,dit zijn ook mensen die tegen de islam zijn.

    en over een toch lopen,vind al die stille tochten nutteloos.

    waarom moet je een tocht gaan lopen om aan nederland te laten zien dat je tegen de radicalisering bent?
     
  19. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Bovendien zijn Hirschi en Jame geen moslims (meer), toch?
     
  20. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    =D>
     

Deel Deze Pagina