Wilders doet aangifte tegen rapper

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    vind het jammer dat je meteen zo in de verdediging springt.

    Ik heb ook niet gezegd dat fortuin door Moslims is vermoord ik zeg alleen maar hoe er gereageerd wordt. Ja ze heeft gelogen en terecht dat Nederland haar uit wilde zetten, maar ze is voortijdig zelf gegaan, omdat ze haar leven niet zeker was.

    Het enige wat ik hier mee wil zeggen is dat de moslims wel vaak slecht in de picture komen doordat er niemand anders wat anders laat zien. Je hoeft je voor mij niet te bewijzen en dat zou niemand hoeven te doen, maar de meeste springen meteen in een slachtofferrol terwijl ze er ook wat aan zouden kunnen doen.
     
  2. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    helemaal mee eens natasja!
     
  3. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    volgens mij ligt het ook voor een groot deel aan hoe de media iets brengt

    stel dat jouw nederlandse broertje iets steelt uit de winkel,en mijn marokkaanse schoonbroertje ook en ze zetten het in de krant.

    waarom zou er dan bij mijn schoonbroertje voor gezet moeten worden "marokkaanse jongen steelt appel".
    dan legt de media alweer de nadruk op zijn afkomst,ondanks dat hij een nederlands paspoort heeft net als jou broertje.
     
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Ruby meid ik ben het helemaal met je eens
     
  5. Niet meer actief

    Ruby dat ben ik ook met je eens. Er wordt een boel door de Media neer gezet. Die wakkeren ook dingen aan en geven ook niet de juiste visie weer.

    Maar dat vind ik ook met Wilders. Als mens hoef je het niet met heem eens te zijn, maar er worden dingen in de media geroepen die hij zou zeggen en als je dan verder gaat kijken blijkt dat hij het in een hele andere context of manieer heeft gezegd.
     
  6. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    even over geweld in de koran: in de bijbel staat ook geweld. 1e boek... Ik heb vroeger eens zo'n kinderbijbel gelezen. Sodum en Gomorra... Daar werd ik ook niet vrolijk van hoor... Was toen een jaar of 9, dus kan het me niet helemaal herinneren, maar weet wel dat ik toen hele gesprekken met mijn pa gehad heb over geloof, en dat voor mij toen al duidelijk was dat ik mijn eigen leven moet leiden...
     
  7. Niet meer actief

    Debora in ieder geloof staat geweld en ook oproep tot dat. Ik ben zelf helemaal niet gelovig. Dus wat mij betreft mogen ze het allemaal afschaffen.
     
  8. Jufffie

    Jufffie Niet meer actief

    Wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten....

    De vetgedrukte zin is heeeeel tegenstrijdig....

    "Het enige wat ik hier mee wil zeggen is dat de moslims wel vaak slecht in de picture komen doordat er niemand anders wat anders laat zien"

    Wat moet ik laten zien?
    Is het niet genoeg dat ik niemand pijn doe en gewoon mijn eigen leventje lijd?
    Ik ben hier geboren en opgegroeid en heb gestudeerd en werk nu.
    Ben gelukkig met mn man en we breiden ons gezinnetje uit.
    Wat moet ik nog meer gaan doen? Mijn geloof opgeven?

    "Je hoeft je voor mij niet te bewijzen en dat zou niemand hoeven te doen"

    Je wilt dat we wat 'anders'moesten laten zien... Is dat niet bewijzen dat we niet 'hetzelfde' zijn?


    Begrijp jij het nu nog? Ik niet!
     
  9. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    even op de site van pvv gekeken...

    hier een stukje waar hij kamervragen over stelt

    hij heeft wel erg veel punten die alleen maar over marokkanen of moslimgerelateerde dingen gaan.

    ik kan zo iemand niet serieus nemen hoor.

    waar zijn kamervragen over zorg,onderwijs enz.?
     
  10. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    @Tassie: vind ik ook.
    Ik respecteer iedereen met een geloof, en hoop dat zij accepteren dat ik nergens in geloof.
     
  11. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
  12. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Het zou al heel anders zijn als veel "moslims" zich niet zo gauw "aangevallen" zouden voelen wanneer iemand iets op of aan te merken heeft op de Koran of Islam of Allah...

    moet je kijken wat er overal ter wereld gebeurd als er iemand een sarcastisch iets uithaalt over de islam of Allah, dan staat de halve moslimgemeenschap op zijn kop en worden er overal weer kerken en vlaggen e.d. in de fik gestoken...

    ik heb vroeger altijd van mijn moeder geleerd "schelden doet geen pijn" en "tis onwetendheid laat ze maar"....als men daar nou eens mee zou beginnen heb je al een heel stuk gewonnen...

    en als die radicale moslims de koran nou eens ter zijde zouden laten als er weer eens een terroristische actie is gepleegd zou men terroristen en de koran niet als 1 zien wat nu vaak gebeurd....

    en zoals dat wij "de normale nederlanders" begrip moeten hebben voor "de normale moslims" mogen de "normale moslims" ook wel eens begrip hebben voor "de normale nederlander" die die dingen soms niet van elkaar gescheiden kunnen zien, en enkel maar ellende zien voortkomen uit de koran (net zoals dat ooit het geval was met de bijbel, dat is wat mij betreft 1 pot nat)..

    hoe het ook zij, van mij mag Wilders het voor elkaar krijgen hoor om de Koran te verbieden, maar beter zou nog zijn dat deze simpelweg herschreven zou worden en dat de stukken waar radicale moslims hun "voedsel" uit halen zouden worden geschrapt....

    zo behouden de "goede moslims" hun heilige Koran...en hebben de "slechte moslims" niets meer om hun daden mee te vergoeilijken....
     
  13. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    sorry smoekie maar zie jij wilders als "normale" nederlander?
    ik vind jou ook altijd heftig reageren, sorry dat ik het zeg.

    ik kan me herinneren dat toen er een kerststal met bekende figuren werd ingericht in engeland dat de katholieke wereld op de kop stond, en wat te denken van de crusifix toer van madonna.

    ik keur veel akties van moslims, katholieken joden en christenen ook af, maar vind dat de media er een vak van heeft gemaakt om de boel op te hitsen, waar wilders weer gretig gebruik van maakt.
    verder haal ik er mijn schouders over op, want het is eigenlijk gewoon verdrietig. we zouden eigenlijk gewoon met zijn allen moeten leven en laten leven, en iets minder druk moeten maken om wat een ander denkt.
     
  14. streepjes

    streepjes Fanatiek lid

    2 apr 2007
    1.155
    0
    0
    Als je de koran gaat verbieden moet je alle boeken waar je andere ideeen dan het gangbare uit kunt halen verbieden...

    Hij is voor vrijheid van meningsuiting, maar dan wel alleen als je het over moslims hebt, want je mag niet zelf weten of je een hoofddoekje draagt of dat je de Koran leest..

    Hoezo twee maten meten?
     
  15. noura

    noura VIP lid

    27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    en nog even over schelden doet geen pijn? nou weet ik niet wie er wel eens is gepest en uitgescholden, maar het doet verdomd veel pijn. en als mijn kinderen gepest worden, dan ben ik de laatste om te zeggen "schelden doet geen pijn"
    als mijn kind gepest word, doet dat pijn.

    er is pas geleden een jongen voor de trein gesprongen, omdat hij gepest werd, durf je dan nog te zeggen schelden doet geen pijn?
     
  16. Smoeltje

    Smoeltje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Ik kan hier zoveel op schrijven maar ik heb geen tijd dus hou het heel kort.

    A: kijk ook eens ander nieuws, dan zie je degelijk wel demonstratie georganiseerd en uitgevoerd door moslims tegen geweld wat uit naam vand e Islam wordt gepleegd.
    Maar ja, men wil alleen zien wat ze willen zien.

    B. Wat heeft de moord op Fortuyn te maken met moslims?
     
  17. Smoeltje

    Smoeltje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    De dag dat Wilders het voor elkaar krijgt de Koran te verbieden weet ik dat het tijd is om te remigeren.Voor we enkeltjes Auschwitz krijgen.


    I rest my case.
     
  18. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Ik lees net de ingezonden brievenpagina van de Volkskrant waar 5 reacties staan op Wilders. 5 keer heel negatief over Wilders. Een reactie: 'Als de media nu eens en masse de heer Wilders beginnen te marginaliseren, dan hoeven wij die haatzaaiende, geradicaliseerde man ook niet te verbieden.'

    Ik was altijd van mening dat het beter is de discussie aan te gaan met je tegenstanders dan je tegenstanders negeren, maar in het geval van Wilders ga ik die mening toch bijstellen. Een groot stuk op de voorpagina van de krant als hij iets voorstelt wat de meeste mensen belachelijk vinden... Te veel eer voor die man.
     
  19. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Laat dat ooit maar weg. Pff... volgens de bijbel is anticonceptie verboden en bekijk eens wat dat voor ellende oplevert in Afrika. En homosexualititeit bestaat, maar je mag het niet praktizeren. Jaja... Vergeet dus niet dat er hele volksstammen zijn waar de Verlichting nog moet plaatsvinden. Net als bij veel Moslims. Staat een interessant artikel over in de Volkskrant van vandaag... Maar ik zal er even over ophouden. ;)
     
  20. Niet meer actief

    Anti conceptie is niet verboden.
    Bijna alle gelovigen gebruiken gewoon anticonceptie, behalve de echt strenge kerkgenootschappen. En dat is maar een heel klein gedeelte dus hiermee scheer je iedereen over 1 kam.
     

Deel Deze Pagina