Wilders doet aangifte tegen rapper

Discussie in 'De lounge' gestart door , 10 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    pffffffffffff

worden jullie hier zelf nou niet moe van

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Je kan ook constructief bijdragen aan de discussie.

Overigens ben ik niet praktiserend gelovig. Ik heb ook 'gezondigd'. Samenwonen, sex voor het huwelijk, anticonceptie, drinken van alcohol en noem maar op...

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou amaranta laat ik ff zeggen dat ik hier helemaal geen zin in heb !
    ik laat het maar lekker aan jullie over
    wat mij betreft had deze al gelijk op slot gemogen
    veel plezier ermee !
    is mijn mening !

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Trouwens wel grappig om te zien hoe je van een bedreigde Geert Wilders op een al dan niet anticonceptie verbiedende rk kerk kan komen...

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Doe je goed. Het is ook niet nodig dat iedereen komt melden dat er een slot of moet of wat dan ook.
    Je kan het ook aan je voorbij laten gaan zonder iets te posten.
    Maar dat is mijn mening :)

6. Niet meer actief

7. Niet meer actief

Je voorbij laten gaan terwijl ze je geloof af zitten te kraken omdat er toevallig een aantal extremisten zijn (in alle geloven-niet geloven)?

Waarom moeten wij ons verdedingen voor mensen die alleen maar zeggen dat ze gelovig zijn terwijl ze de bijbel-koran geheel verkeerd interpreteren?
    Dus de goede moeten onder de slechten lijden?

Lekker bezig zijn we dan hier...

8. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Misschien zouden mensen eens moeten leren om mensen te beoordelen op hun gedrag/daden en niet hele bevolkingsgroepen!

Ik veroordeel Mohammed B op zijn daad omdat hij dat gedaan heeft, niet omdat hij moslim is!

Ik beoordeel Geert Wilders op zijn uitspraken omdat hij die doet, niet omdat hij weet ik veel wat is...

Het gaat om de persoon die iets doet of zegt, en niet om de hele groep waartoe die persoon behoort!

Al die vooroordelen ook altijd!
    Dat is hetzelfde als dat wij friezen 'stug' genoemd worden, italiaanse mannen te boek staan als casanova's en met diezelfde vooroordelen zijn moslims ineens gebombardeerd tot enge mensen met extreme ideeen...wat een grote onzin!
    En het ergste nog...vaak is het de media die zijn uiterste best doet die vooroordelen te bevestigen!

Mijn friese kinderen hebben onlangs een marokkaans kindje gespeeld en echt waar als mijn kinderen het lef hebben om het woord 'kutmarokkaan' te gebruiken dan krijgen ze van mij een beste schop onder hun kont!

Laten mensen eens ophouden met die vooroordelen en dat niet overbrengen op hun kinderen, dat zou al een hoop ellende schelen...

En aan al diegenen die meteen weer roepen dat er een slotje op moet: doe niet zo kinderachtig zeg, er word hier gediscussieerd op een goede manier en als het je niet zint lees het dan niet!

Zo dat lucht op...
    xxx Roelie

9. Niet meer actief

Roelie Prachtig verwoord!

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    een post zoals: worden jullie hier niet moe van kun je wat mij betreft weglaten ja

11. Niet meer actief

Hoezo? Dat is ook een mening en reactie.
    Ik vind het nu ook wel genoeg

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Dat is geen mening dat is een vraag...en nog een onnozele ook want als men er hier moe van was dan zou er niet meer gepost worden?

Ik kan me er zo aan irriteren he....standaard in elke discussie over geloof of roken (de hot items hier) komt er wel eentje langs te mekkeren dat er een slotje op moet...pffff lees het dan niet!
    (Zijn genoeg onzin topics om je mee te vermaken!)

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    goh toevallig heeft mijn marokkaanse kindje laatst voor het eerst met friese kindjes gespeeld. :)

14. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Dat bedoel. Het staat gewoon los van waar het over gaat.
    Nee schijnbaar worden we er niet moe van. Dus is je vraag ook overbodig.

Het komt op mij over: laat ook maar wat zeggen....

15. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat in dit topic gebeurt, gebeurt in de buitenwereld in het groot.
    Mensen willen elkaar overtuigen van hun gelijk.
    En dat gaat toch nooit lukken.
    Maar ik vind het wel vermakelijk om mee te lezen.

Niet erg constructief deze bijdrage maar ik moest het ff kwijt!
    :)

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    De woorden kutmarokkaan en kutfries vlogen heen en weer hooor dames...
    ;)
    Grapje

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik wil overigens niemand overhalen tot mijn gelijk. Ik wilde alleen even aangeven dat het niet alleen bij de moslims zo is....

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Whahahahahahahahahahahahaha :D
    Sorry ook geen constructieve bijdrage maar ik bulder het uit hier :D
    Je zou toch raar opkijken als de kinderen dat tegen elkaar gezegd hadden :confused:

19. Niet meer actief

Het is overal of je nou wel of niet geloof dus niemant kan een ander erop aanspreken...
    Maar ik vind het niet prettig dat juist de verkeerde voorbeelden over geloven uitgebreid opgeschreven worden terwijl er ook een heel hoop goeds uit voortkomt en daar hoor je helaas niets over....

Dat is wel eens jammer want zo komt het geloof in een steeds slechter daglicht....

20. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    als al die volwassenen nou eens een voorbeeld aan die kinderen namen zou het een hoop ellende schelen ;)

Deel Deze Pagina