Wilders verdacht van aanzetten tot discriminatie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Beatissimam, 9 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Goh wat knap dat jij weer eens weet dat ik niet weet wat vrijheid van meningsuiting is..

;)

2. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Er zijn veel mensen die zeggen: wat hij zomaar roept, kan natuurlijk niet, maar sommige ideeën die hij heeft zijn wel goed. Het staat je natuurlijk vrij om zijn ideologie te delen, maar wat ik me afvraag: zie je dan niet het gevaar van iemand die zomaar de dingen roept die hij roept? Een stem op Wilders is een stem op àlles wat hij vertegenwoordigt: zijn goede ideeën (als je dat vindt), maar ook zijn respectloze, discriminerende en opruiende gedrag. Een man met zo'n persoonlijkheid moet je toch niet als leider hebben? Ik zou vinden dat dat zwaarder weegt...

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Idd mee eens.... Kijk naar het verleden hoe dit soort dingen zomaar uit de hand kunnen lopen;)

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.958
    113
    Vrouw
    Precies.
    Er zit werkelijk helemaal niets constructiefs aan dit figuur.
    Veel schreeuwen, weinig inhoud.

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ik zeg ook niet dat ik op hem stem want dat doe ik niet.. Juist om deze reden inderdaad dat als ik stem ik op alles stem en daarom stem ik ook nooit op hem..Maar ik deel wel een aantal van zijn standpunten :)

6. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.958
    113
    Vrouw
    Euhm, wat riep Wilders ook al weer, iets van "minder Marokkanen"....
    Dan heb je het niet over een klein groepje maar over een hele bevolkingsgroep.

Triest.

7. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    Ik zei het ook niet tegen jou of tegen iemand in het bijzonder, meer in het algemeen. Je hoort dat vaak als argument om toch op hem te stemmen, dat hij 'ook goede dingen heeft'. Ik vind dat een zorgelijk incompleet argument. Maar ben blij dat jij die mening met me deelt.

8. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    Overijssel
    My point exactly... wilde de link niet leggen, maar er zijn wel meer leiders te noemen die zich zo gedroegen, maar ook goede ideeën hadden...

9. penseel

penseel Niet meer actief

Laten we het beestje dan gelijk een naam geven. Hitler.

:(

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    1.21 Om niet gerelateerde onderwerpen te bespreken heeft het beheer van Zwangerschapspagina.nl een aantal off topic rubrieken gecreëerd waarin overige berichten geplaatst kunnen worden. Berichten over o.a. politiek en religie zijn niet toegestaan en zullen worden gesloten en/of verwijderd. Uitzondering op deze regel zijn de religieuze feestdagen en de ramadan. Let er wel op dat deze onderwerpen niet uitlopen op discussies op basis van religie. Ook dan zullen ze gesloten en/of verwijderd worden.

Dit topic gaat op slot.

Deel Deze Pagina