oeps...beetje dom!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Roz, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roz

Roz Niet meer actief

Gisteren zaten wij baby daddy te kijken, een grappige serie over een jongeman die opeens een dochtertje voor de voordeur heeft staan uit een one night stand en waarbij de moeder er vandoor gaat. Er was een aflevering over dat hij opvang nodig had voor de crèche.

Dame van de crèche: het is druk, we hebben een wachttijd.
    Vader: geen probleem, ik moet pas over een uur werk zijn. Hoelang is de wachttijd?
    Dame van de crèche: 3 maanden!

Beetje flauw uiteraard maar het deed mij denken aan ons eigen oeps...beetje dom momentje!

6 jaar terug, op 21 jarige leeftijd, vlak na de positieve zwangerschap belden mijn vriend en ik helemaal enthousiast naar de KRAAMZORG!! Om te vertellen dat we zwanger waren en voor een afspraak! Uiteraard vertelden zij ons dat we hen voorlopig nog niet nodig hadden....

Jullie nog leuke domme momenten?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nou, zó gek vind ik dat niet eens: hier moet je met 10 weken zwangerschap de kraamzorg al aangevraagd hebben.....Dus iets aan de vroege kant: ja, maar ook niet zo vroeg toch? ;)

3. iNikkens

iNikkens Actief lid

7 mei 2011
    417
    0
    16
    Nederland.
    Haha, wij moeten hier ook ruim op tijd de kraamzorg geregeld hebben.

4. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha oeps.... maar idd moet je kraamzorg op tijd aanvragen. Weliswaar niet om een afspraak te maken maar toch.

Ik ben aan het denken...
    Een oeps momentje...

Ik heb een keer geroepen dat de mount erverest de hoogste berg van Nederland was... haha...

Ook toen een vriendin van mij misselijk was in de bus in Turkije heb ik geroepen Stop the bus please, Hello please.. stop de bus! My friend is misselijk.... kwam niet direct in me op wat ik moest zeggen totdat er een andere vrouw zei: she have to throw up.
    Ik zei ook nog... ja dat ja.. haha

Diezelfde vriendin noemde de mensen in Turkije Turkianen.. dat was voor haar wel een oeps moment.

Deel Deze Pagina