Wildlands Emmen met baby 7 maanden en kleuter/peuter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dink87, 17 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Hoi lieve mede mama's,

Even een vraagje. Wij zijn momenteel op vakantie in Drenthe, lekker dichtbij Emmen wat normaal twee uur rijden is. Nou lijkt Wildlands mij helemaal te gek met mijn kleine avonturier van bijna 4. Maar ik heb ook een dochtertje van 7 maanden, geen draagdoek/draagzak dus wagen nodig. Is Wildlands dan een beetje leuk en te doen? Ik weet dat uk er nog niet veel aan heeft. Maar voor onze avonturier is het jammer als hij door zijn zusje de helft moet overslaan.

Wat is jullie ervaring?

2. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haaj!
    Wij hebben een abonnement op Wildlands.
    Wildlands is voor kinderen vanaf 3,5 qua speeltoestellen erg leuk. Ook de indoor speelhal is dan echt een aanrader, deze zit in de sarenga.
    Verder heb je bootjes en bussen die rijden maar daar mag je met een baby niet in volgens mij! Het is verder een mooi park! Wel heel veel lopen! Je kunt niks afsnijden.

Have fun! Xx :D

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.220
    4.520
    113
    De boot en de bus zijn voor de allerkleinste inderdaad niet fijn en niet handig. Wij zijn onlangs met familie geweest en dan ging mijn man met de oudste mee en ik bleef bij de kleine, in een restaurantje ofzo.
    Het hele park is verder prima door te lopen met een kinder wagen en er is genoeg te zien en te doen voor iedereen. Inderdaad de speelhal is echt super gaaf, echt heel tof voor een 4 jarige!

4. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Ik vond het met de buggy prima te doen!

5. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.647
    1.252
    113
    randstad
    Van de zomer met buggy gedaan en was prima te doen.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wij vonden Wildlands echt een grote teleurstelling.
    Aan het einde van de middag gilde mijn toen nog 4 jarige 'mama, ik heb dieren gevonden!!!' Dat was wel een beetje typerend voor de dag.
    Tuurlijk waren er dieren, maar door de grote opzet van het park (voor de dieren natuurlijk veel beter) is het voor die kleintjes erg onoverzichtelijk. Ze hebben echt wel leuke attracties, maar daar moeten ze eigenlijk net wat ouder voor zijn. Gewone speeltuintjes zijn er in z'n geheel niet.
    Ik vond het echt zonde van het geld en de komende paar jaar komen wij daar zeker niet nog eens. Want om voor een speelbal nu zoveel geld te betalen...

7. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    hier dezelfde ervaring. binnenspeeltuin is hartstikke leuk, maar met een 3 jarige moet je echt nog wel veel mee.

Qua dieren vind mijn zoontje de kinderboerderij leuker.

8. Marjonn

Marjonn Lid

12 dec 2016
    65
    0
    6
    NULL
    NULL
    Sluit ik me bij aan. Ook wij vonden het gigantisch tegenvallen, helemaal in vergelijking met de 'oude dierentuin'. Nu is Wildlands niet echt een dierentuin meer maar een avonturenpark. Veel speelgelegenheid, en her en der een dier.
    Wij, als Emmenaren, vinden het t geld niet waard (misschien door verkeerde verwachtingen & het oude dierentuin in gedachten - dierentuin verwacht maar het is, zoals eerder gezegd, een 'avonturenpark'...).

9. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik sluit me wel aan bij de rest hierboven dat we het erg tegen vonde vallen. We zijn burgers in Arnhem gewend en dat is (behalve de 'avontuurlijke' attracties) dezelfde opzet maar zie je veel meer dieren en vind ook het park mooier. Alleen de olifanten vonden we mooier dan bij burgers.
    Overigens was het goed te doen met de buggy. Voor je kleinste kan je wel in de bootjes, maar zou de bus door de savanne niet doen.

10. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.487
    3.940
    113
    Vrouw
    Wij hebben een abonnement en de jongste komt er al sinds dat ie een maand oud is. In de safaritruck mogen de kleintjes niet, in de bootjes kan prima.
    Ik vind het een erg mooi park, heel ruim opgezet waardoor je inderdaad niet continu dieren ziet.
    Mijn oudste (nu 3) vind het elke keer weer leuk en loopt bijna alles zelf. Op de speeltoestellen moet ik hem wel helpen, nou is hij klein, niet lenig en vindt al snel iets spannend, dus dat scheelt ook wel.

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Mijn kleuter van toen net 4 vond het juist fantastisch, echt een groot avontuur. En we konden alle dieren prima zien, ook al gingen we op een hele drukke dag.

12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.226
    12.236
    113
    Wij vonden het ook super leuk met een 6, 4 en dreumes. Juist leuk om ook attracties te hebben naast het kijken van dieren, zo is het echt een belevenis geworden. Volgens mij heb je via de optimel nog korting, mocht je die punten sparen. Ik had voor mijn zoontje van 1 jaar en 8 maanden de wagen mee. Hij sliep toen zijn neef en nicht in de vrachtwagen gingen op safari, maar is wel in de boot meegegaan, dat gaat heel rustig.

13. Dink87

Dink87 Actief lid

28 apr 2013
    278
    0
    16
    Iedereen erg bedankt voor de feedback. Ik heb alle meningen in overweging genomen en besloten het toch nog even uit te stellen. Ook vanwege de hoge prijs en best nog wat mensen die het vonden tegenvallen.

Mijn zoon is een avonturier maar ook ongeduldig en ongelooflijk kippig als het hem uitkomt 😂 . Dus toch maar een ander uitstapje gepland. En dan hebben we een goede reden om deze omgeving nog eens te bezoeken.

14. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

5 okt 2014
    507
    591
    93
    Wij zijn toevallig vorige maand met onze zoon van 6 maanden geweest. Vonden het erg goed te doen! Je bent geen hele dag kwijt, vooral als het zo rustig is.
    De vlindertuin vond hij echt heel leuk al dat gefladder.
    Uiteraard heeft hij er niet veel aan.. maarja waar aan wel?

15. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    wij zijn in de zomervakantie op een drukke dag geweest.
    ja het is erg duur maar we hebben ons prima vermaakt en met de wagen was het ook goed te doen.
    wij vonden het juist ook een hele verbetering ten opzichte van het oude park.
    vond dat zo waardeloos dat het in 2 delen was.
    ook alles goed kunnen zien in wildlands.

Deel Deze Pagina