Slagharen of Hellendoorn 2,5 jaar

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door McDsee, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McDsee

McDsee Niet meer actief

Wij willen met onze kleine man een pretparkweek houden. Donderdag gaan we naar de Julianatoren en vrijdag naar de Apenheul voor de zaterdag willen we kiezen uit Hellendoorn of Slagharen maar we kennen beide parken niet.
    Bij de Efteling en Sprookjeswonderland is hij al veel geweest maar al die sprookjes is hij niet dol op, mag voor hem wel wat avontuurlijker alleen die lengte hè, hij is 90cm.
    Welke van de 2 raden jullie aan?

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.656
    1.414
    113
    Hellendoorn, daar hebben ze dreumesland en mag hij al in best veel, bij slagharen mogen ze veel,dingen pas in als ze groter zijn.
    Wij vinden hellendoorn zoveel leuker

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Om heel eerlijk te zijn zou ik denk ik gaan zwemmen. Drie van die drukke dagen achter elkaar zouden voor mijn mannetjes al iets te veel van het goede zijn denk ik, laat staan voor een 2,5jarige. Maar als je toch perse naar een pretpark wil dan zou ik naar Hellendoorn gaan.

4. Ik ben nog nooit in Hellendoorn geweest, maar toch zou ik daarvoor kiezen. Slagharen is hartstikke leuk, maar er is inderdaad wel érg veel wat pas vanaf een bepaalde lengte mag. Met 1.20 mag je zelfs nog niet in de achtbaan.. ;)

Deel Deze Pagina