Ha meiden, Bijna 11 weken gelden bevallen met een knip... De hechtingen zijn er al uit geloof ik. Morgen ga ik naar een zwembad met wildwater glijbanen. Wat zouden jullie doen? Ik weet niet of ik eraf kan gaan. Heb gisteren gevoeld bij de wond maar is gewoon nog een litteken.. Kan het openschuren?? xx
Ik weet niet of het open kan schuren, maar als ik dit lees krijg ik al de kriebels. Als je echt zin hebt, kun je het natuurlijk proberen, ik weet niet of je litteken erg gevoelig is en anders wordt het op je buik van de glijbaan af.
dat zit wel dicht hoor. bij mij was het binnen 10 dagen helemaal geheeld en dicht. het litteken zul je blijven houden open scheuren kan het echt niet meer. kijk het zelf even aan ik denk trouwens dat sex een grotere aanslag is dan een wild waterbaan
Bedankt voor de antwoorden. Ja als ik er aan denkt dan krijg ik ook de kriebels. Maar ik heb ff gekeken en het is een mooi dicht litteken! @ blusvrouw, ik denk ook wel dat je gelijk heb. Sex is een grotere aanslag En dat is al gebeurd xxx
als je al hebt gesekst lijkt me dit een beetje rare vraag eigenlijk ik denk dat het heel wat minder heeft te lijden maar het duurt 5-6 weken voordat je hechtingen helemaal en goed zijn genezen dus je kan helemaal los gaan
Helemaal geen rare vraag! Wildwater baan is anders dan sex! Bij een wildwaterbaan schuur je als een gek, over die baan heen over het litteken! En aangezien ik nogal een groot litteken heb. Maar goed.. Ik heb het gedaan en het ging prima..