Wili emand mij helpen?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door spannend22, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    hey dames,

nou gister best veel last gehad van mn onderrug en onderbuik....wel geklust...vandaag mn onderrug nog lichtelijk gevoelig....en ik heb eergisteravond en gisteravond voor het naar bed gaan bij het afvegen mini mini beetje bloed gehad...eergister beetje roodachtig en gister bruin..echt heel klein streepje...beetje vreemd...

verder blijf ik overdag erg weinig eten omdat ik geen behoefte heb daaraan..nu wel express wat meer gegeten....

omdat ik al die lichamelijke gevoelens had zeg maar, heb ik om 13.25u een extra test gedaan...en die zie je hieronder...de onderste van de reeks....we blijven nog maar ff om de dag klussen..weet het anders ook niet:(

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Waarom temp je dan niet 1x? Als je rond de 37 zit, dan heb je de eisprong gehad. ( bij mij is het tenminste altijd rond de 37, normale temp 36.6)

Succes!!

3. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    en ovu test moet je altijd zelfde tijdstip doen...succes

4. spannend22

spannend22 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.754
    0
    36
    de tijden staan erbij, en bijna 9 van de 10 zijn op hetzelfde tijdstip gedaan!

en wat betreft tempen....kheb gelezen dat dit niet relevant is als je dit nooit doet...khad om 17.45u een temp van 37,5 graden..maja daar heb ik dus niets aan..en ook als ik sochtends zou tempen..misschien is mijn temp altijd wel rond de 37 dus dat zou ik niet weten....

snap ook niet waar dat mini beetje bloed vandaan kan komen....ik blijf wel testen, maar de lol gaat er wel vanaf..test nu al vanaf vorige week donderdag...en heb niet echt het gevoel dat mn lichaam van slag is..aangezien ik in januari wel een eisprong heb gehad....

Deel Deze Pagina