http://frontpage.fok.nl/nieuws/95579/-Weggejaagd-na-fotograferen-eigen-kinderen.html Echt... Ik snap die vrouw niet.. Sinds wanneer zou je niet eens foto's mogen maken van je EIGEN spelende kinderen in het park? Belachelijk toch!?
Wat is dit nou weer voor iets achterlijks, het word steeds gekker, het zijn je eigen kindern ... Zeker weer in Amerika gebeurd. die sporen daar echt niet hoor ....
Nee in Engeland.. Maar het is wel echt een actie die je in Amerika zou verwachten ja Hier het artikel van de Mirror: http://www.mirror.co.uk/news/topstories/2008/07/16/dad-branded-pervert-for-taking-photograph-of-his-sons-on-a-slide-89520-20645284/
Wat moet ik dan wel niet zijn? Ik heb verschillende foto's van mn kinderen in bad en in hun blote "pieeeep" van toen ze klein waren! En natuurlijk zet je dat soort foto's (als je dat al doet) niet online. Maar n gewone foto van n stel van je kinderen die van de glijbaan af komen roetsjen...dat is toch verdorie de normaalste zaak van de wereld? Heb mn HD en verschillende cd's bom vol foto's van mn kinderen (net als bijna alle ouders neem ik aan)! Als het aan hun lag moet ik zeker achter slot en grendels nu? Wat n stel gestoorde mutsen daar zeg....
pff jeetje zeg tegenwoordig zo kreeg ik laatst een echo met duidelijk het piemeltje van mijn zoon vondt mijn nicht ook niet kunnen
Wat had je dan moeten doen volgens je nicht? Dat stukje sensureren? Dingetje er over plakken? Stukkie eruit knippen?
wat een onzin.. Het is jouw album, jouw kind, niet dat van je nicht! Dat zij het niet zou doen, fine, maar ze hoeft jou toch niet te vertellen wat je moet doen volgens haar.
Dus het grote nieuws en het bewijs dat je een zoontje krijgt mag niet in t album... Enneuh, iedereen? Familie en vrienden neem ik aan. En om de een of andere rede denk ik niet dat je daar bewust pedo's tussen hebt zitten die die foto om DIE rede interesant vinden....
haha nee idd ik zeg dat jhij er niet mee eens bent pech gehad dan kijk je toch niet maar goed hier ging het topic niet over volgens mij haha
Er is jaren geleden zo'n rechtzaak geweest, echt verschrikkelijk zielig. Moeder maakt foto's van kinderen terwijl ze spelen. Stel je de gemiddelde zondagochtend voor waarbij een paar kinderen half in pyama, achter elkaar aan rennen, op bed springen, in bad gaan. Gewoon een gezellig gezin, niets onzedelijks aan, maar wel pyama of bloot. Fotorolletjes werden naar de ontwikkelaar gebracht en die vrouw is opgepakt! De kinderen werden uit huis gehaald en er werd gedaan alsof die vrouw ik weet niet wat gedaan had. Echt verschrikkelijk!
dit is ziek hoor.kom opzeg het zijn je kinderen daar mag je geen foto's van maken nou sorry hoor maar ik denk dat het normaal is foto's te maken van je eigen kinderen.
kweeniewakmoezegge.... Echt mn mond valt open bij zoveel...ja zoveel wat? Onrecht...idioterie... belachelijk gewoon! Die moeder....en die arme kindjes
Je zou bijna niet meer met je kind in bad durfen straks word je nog aangezien voor een perverse moeder. Toch te erg voor woorden. Annemarie
Mijn mond zakt ook open bij zoveel onrecht. Een kind is mooi, onschuldig en puur. En of je nou foto's in de speeltuin maakt of terwijl de kleine lekker met papa/mama/oma of wie dan ook in bad zit, het wordt pas iets anders als mensen er zelf allerlei dingen bij bedenken. Ik hoop dat ik mijn kind lang kan beschermen, maar het gaat straks gewoon lekker met papa en mama in bad. Ik hoop dat ik over 20 jaar kan zeggen dat mijn kind niet zo'n frustie is als de mensen in dat park!