Papa is een overvaller

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bengeltje86, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    Papa is een overvaller

Dat overkwam Stephanie Martinez, gewaardeerd medewerkster van de Pizza Patron in Denton (Texas). Terwijl zij voor een overvaller, vermomd met een pruik en een zonnebril, met trillende vingers geld uit de kassa haalde, sloeg een collega de rover vol op zijn gezicht.

De overvaller verloor daardoor pruik en zonnebril en bleek de 41-jarige vader van Stephanie te zijn. In de vluchtwagen zaten bovendien de moeder en de echtgenoot van Stephanie. De medewerkster van de pizzatent bleek de enige in de familie die niets wist van de geplande overval, zo meldt de Denton Record Chronicle.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    hahahahaha :)

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    ook lekker!
    En dan maar hopen dat de politie en je baas je geloven als je zegt van niks te hebben geweten...
    En wat zullen je collega's nu wel niet vinden van je....

4. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    okay hoe dom kun je zijn?

5. HEt is nu steeds op RTL nieuws, met filmpje.. Maar het zou mijn vader niet moeten zijn... Ik geloof dat ik niets meer met hem te maken zou willen hebben.

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    tis toch niet normaal he
    ik geloof er niks van hoor, dat zij er niks vanaf zou weten. :rolleyes:

7. Neekan het me ook niet voorstelen. En zeker niet er zo rustig onder blijven.. Ze geeft na die tijd doodleuk nog commentaar voor de camera.. Ze ziet er ook niet echt shocked uit hoor..

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Van je familie moet je het hebben...
    Maar ik denk ook dat ze er wel wat vanaf wist, anders zouden ze toch niet 'toevallig' bij haar werkgever een overval plegen.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    haha wat en stom iets zag het net op tv.

10. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ja hoor!
    Natuurlijk wist zij ervan!
    Het is alleen verkeerd afgelopen omdat haar collega zo slim was om de overvaller k.o te slaan.
    Die familie dacht dat het een eitje zou zijn om met zijn allen (dus ook met dochter in het complot) effe wat centjes bij elkaar te stelen.
    Papa komt binnen met een pistool,dochter weet dat hij het is en raakt dus niet in paniek en geeft hem de centen,overval uit het boekje.
    Alleen was daar een collega die roet in het eten gooit!

Kop op zeg! 1 en 1 is 2.

Deel Deze Pagina