Goededag, Ik ben met spoed opzoek naar een handpop willem bever(fabeltjeskrant) van de action. Mijn zoontje is er zo gek op dat er bijna niks meer van over is, Zijn buik is open gescheurd en er is een oog vanaf. Ben wel op knuffel site,s gaan kijken maar daar kan ik er dus geen 1 vinden. En op marktplaats staat er wel 1 maar die vraagt er 15 euro voor en dan nog verzendkosten, terwijl die in de winkel 2,95 kosten dus dat vindt ik een beetje te. Groetjes miranda
Handpoppen Fabeltjeskrant figuren nog wel duur... (verzendkosten bijna net zo duur als het ding zelf) meer kan ik ook niet vinden... ik hoop dat iemand hem nog voor je heeft,
Hai, Ik zat net even in de kamer van me dochter te kijken. Maar ik heb die handpop ook van willem bever. Volgens mij kwam de mijne toen van albert heijn af. Toen kon je ze geloof ik sparen. Er is nog nooit mee "geknuffeld". Hij lag bovenin een hangzak vol met andere knuffels. Me dochter zal 'm niet missen....ze weet volgens mij niet eens dat hij er ooit gelegen heeft haha. Kind heeft gewoon té veel knuffels hihihihi. Maar goed, als je hem wilt overnemen wil ik 'm wel naar je opsturen hoor! Ik vraag er dan wel verzendkosten voor terug....meer ook niet. En anders kan je 'm in Hoorn ophalen (ik zie dat je uit heerhugowaard komt ) Stuur me maar een pbtje als je nog intresse hebt Liefs Linda