Welke tips hebben jullie om het zwanger worden te bespoedigen? Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties en ervaringen! Wij zijn al een tijdje bezig en de volgende dingen heb ik uitgeprobeerd of gebruik ik nog steeds: * vitamine e supplementen of tarwekiemolie * zink voor de man * maansteen * zwangerschapsvitamines * na het klussen blijven liggen *een orgasme na de daad Helaas ben ik weer begonnen met roken door alle stress maar dit komt uiteraard de vruchtbaarheid niet ten goede! Brand maar los!
Hoi, Mijn man gebruikte visolie supplement en toen ik kinderaspirine ben gaan slikken kreeg ik een goede zwangerschap... Maar bij mij was er wel een mild bloedstollingsprobleem geconstateerd. Maar bij kinderaspirine (1 dd 1) geldt: baat het niet dan schaadt het niet! Succes!! Groetjes Patricia
Met stip op 1; stop met roken! dit is heel slecht voor de (kwaliteit van de) eicellen (en je lijf, je kindje later; het spul zit nog lang in je lijf, het sperma van je man door meeroken). Tarwekiemolie/vitamine e helpen alleen als je daar door je voeding een tekort aan hebt dus extra nemen bevordert niets. Maansteen werkt niet. Orgasme na klussen; leuk maar bevordert niks. Blijven liggen, zou ik wel doen. Verder; ovulatietesten en temperaturen.
Wij zijn 32 rondes bezig geweest om weer zwanger te mogen worden. Ik heb heel wat maanden van alles geslikt, van teunisbloem tot extra vitamines. 3x IUI mislukt en besloten rust te nemen. Dus ook rust genomen van alle vitamines et etc etc. En ik ben zwanger. Ik kan alleen maar zeggen, probeer het niet te forceren en geniet van elkaar!! Het kan helaas lang duren en as het dan fabriekswerk wordt is ook niet goed.
Wauw wat bijzonder !! gefeliciteerd! Veder geloof ik ook niet echt in de praatjes als blijven liggen enz Tuurlijk kan je misschien gaan denken als het heel lang duurt wat gezonder te gaan leven of extra vitamines te slikken maar in eerste instantie zou ik dat niet doen..
Wij roken allebei en mogen ons 3e kindje verwachten. Wel gelijk gestopt bij de positieve test. Mijn tip om het te voorspoedigen is....laat het los! Geniet van het klussen en niks op de klok... Psyche kan heel veel met je doen! Succes...hoop snel een positieve test voor jullie
ik zou beginnen met ovulatie testen! Weet je precies wanneer je eisprong eraan zit te komen ( 24-48 uur na een positieve test ) en wanneer je moet klussen! heeft ons in de derde ronde direct geholpen! en ik heb wel op internet gelezen dat als de vrouw een orgasme krijgt de zaadcellen beter naar binnen kunnen, wat daar waar van is geen idee! Maar dat is zeker iets wat niet erg is als het al gebeurd toch? en foliumzuur slikken voor je kleintje! Ik slik vitaal zwanger, ook wat extra vitamines voor mezelf! Stoppen met roken! succes!
Blijven liggen en het hebben van een orgasme zijn wel degelijk nuttig. Maar je moet zelf kijken wat je prettig vindt. Ik denk idd er niet te veel mee bezig zijn, dat dat wel een goede is. Mag ik vragen hoe oud je bent?
Alles wordt hier op een hoop gegooid. Dingen die wetenschappelijk zijn bewezen worden bestempeld als bakerpraatjes, en andersom. Zo is niemand geholpen uiteraard.
Ach, en als het wat langer duurt.. boeit wetenschappelijk bewezen of niet ook niet meer echt.. dan wil je gewoon alles proberen wat eventueel zou kunnen helpen Ik heb ook van alles geprobeerd, wetenschappelijk bewezen of niet.. niks heeft nog geholpen . De tip bestaat niet Ik denk vooral gezond leven (maar niet "extreem"), niet stressen en veel geduld en geluk hebben en de dingen proberen/doen waar jij je goed bij voelt.
Dit is dan ook een forum waar mensen hun mening en hun visie geven op vragen die gesteld worden en hun ervaringen delen. Hier zitten gewone alledaagse mensen. Als je professioneel advies wilt, dan stap je naar de huisarts en laat je je doorverwijzen, toch?
Stoppen met roken. Ovulatietesten Ace met selenium en zink zijn goed voor de man Vitamines en extra foliumzuur
Ik zou inderdaad toch proberen te stoppen met roken hihi(cliche he) Daarnaast gebruik ik zelf ovulatie testen, ik vind ze erg handig in de omgang en het geeft heel duidelijk aan wanneer je de meeste kans hebt op zwangerschap. Verder lijkt het me verstandig om foliumzuur te gaan slikken Liefsss
Ik heb Shatavari geslikt en was 2 rondes later zwanger van een prachtig manneke! Of het gewerkt heeft weet ik niet maar geloof er wel in..
maca poeder Pre seed Zwangerschapsvitamines elke dag seks ronde vruchtbare dagen En een portie geluk! Het blijft een wonder!