Jemig.. ja we kunnen de kat niet zien, maar ik herken het verhaal zo goed dat ik het wel wil geloven... Hier ook een sm die dieren zolang ze "gelukkig" zijn bij zich houdt... en daar is het nog erger, want ze onthoudt ze gewoon medische zorg.. tot het echt te laat is... ik krijg er gewoon buikpijn van iedere keer weer maar je kan er niets aan doen Goede bedoelingen lijken wel in het chinees te zijn als je ze uitspreekt... (en dan te bedenken dat toen onze kat blaasgruis had zij het idee had dat die kat toch wat duur was, we moesten hem maar laten inslapen..)
Ik heb niet alle reacties gelezen, maar als je een dier hebt heb je zorgplicht. Door niet naar een dierenarts te gaan kan je best eens problemen krijgen als iemand het meldt. Dat betekent niet automatisch dat het beestje ingeslapen moet worden, als ze dat echt niet willen kan het voor het diertje misschien wat makkelijker gemaakt worden dmv pijnstilling oid. Je kan me namelijk niet wijs maken dat een kat die alleen nog rondjes kan lopen tot hij de muur raakt zich nog erg prettig voelt!
Tsja ondertussen nog niks gebeurd. Niet eens een telefoontje naar de dierenarts. Maken zichzelf wijs dat het even 'beter' gaat als hij met heel veel moeite eet. Ja ik snap wel dat ik niet kan beslissen, maar toch. Ik vind ze wel heel erg raar hiermee :S.
Nou laatste update... Hij krijgt zeker geen spuitje. Volgens hun heeft hij geen last (hij slaapt alleen maar, trouwens ook een teken van pijn) en de dierenarts geeft ook stress en een spuitje ook. Volgens haar is hij gewoon 'gelukkig'. Nouja. Prima. Ze doen maar, maar ik wordt er wel een beetje naar van nu.
Pfff ze maken zichzelf maar wat wijs blijkbaar. Arm beestje. Ook dat er gewoon niet door een dierenarts naar wordt gekeken is toch te gek. Als zij ziek zijn willen ze ook naar de dokter. Jammer toch....heeft zo'n huisdier niet verdiend!
Arm beestje... Laat dan op z'n minst een dierenarts kijken en een advies geven. Een arts gaat echt niet onnodig een dier inslapen.