@ pooh. ik zou uit zenuwe niet eens kunnen wachten met morge testen! de kruitvat test met een + heeft iets meer aan hcg nodig dan die 2 voor 5 euro!! spanned hoor! maar voor de 2e keer ik zeg dat je zwanger bent
ik vind hem superduidelijk! proficiat!!!!!! kijk maar eens naar mijn eerste test was een kv 2 voor 5 test en vind ik niet veel duidelijker als die van jou.
Fijn dat er zoveel meiden met me meekijken! Ik wilde eerst morgen de goedkope testen van kv doen, maar heb besloten dat ik gewoon de CB digitale ga doen. Als ik hcg in mn lichaam heb, moet deze ook kunnen aantonen dat ik zwanger ben natuurlijk... Ik zal jullie morgen laten weten wat het is geworden!!!
Nou ben benieuwd of eigenlijk weet ik het al, maar wil het toch effe lezen hoe de test is gegaan van vanochtend meid.. Dus let us know over here
Bedankt voor al jullie lieve reacties! Heb vanochtend dus nog een test gedaan, dit keer de digitale van CB en.............ZWANGER!!!!! Ik vind deze test echt superfijn, want je hoeft je niet helemaal blind te staren of er nou wel of geen streepje staat, je kan het gewoon aflezen! Nu maar hopen dat hij of zij goed blijft zitten! (heb namelijk al een miskraam gehad met 7,5 week), dus dat wordt duimen draaien! Maar ik ga er nu met volle teugen van genieten, want anders maak je jezelf helemaal gek met wat er allemaal zou kunnen gebeuren...
@Monieqje: Dank je! En ik zie dat je ook druk aan het testen bent! Ik zie op de CB wel een streep hoor! Hij is nog wel vaag, maar ik denk dat er over een paar dagen een betere streep staat! Zou echt super zijn als je ook zwanger bent!!!