Hoi meiden, Ik zit hier tranen met tuiten te huilen. Zoals jullie wellicht in m'n topics hebben gelezen heb ik al een aantal keer bloedverlies gehad en dinsdag na een drukke dag weer afscheiding met roze bloed en ook net weer. Heb ook last van m'n onderrug en om heel eerlijk te zijn, het voelt niet goed. Nu kan ik om kwart over 2 voor een echo komen, maar mijn man zit over ver en kan niet zo 1,2,3 naar huis komen. Ik voel me zo alleen en verdrietig, ben zo bang voor geen goed nieuws! Gelukkig kan ik m'n dochtertje meenemen! Willen jullie asjeblieft voor me duimen en aan me denken?
ik ga zeker aan je denken, veel succes meid! Ik heb zelf bij de zwangerschap van mijn dochter tot de 28e week veel bloedverlies gehad, zij is nu 3,5, het hoeft dus echt niet altijd wat te betekenen! Hopelijk is dit bij jou ook het geval!
Mijn gedachten zullen vanmiddag bij je zijn. Wat moet jij je verdietig voelen. Ik hoop voor je dat het toch goed is meid
Ja hoor ik had toevallig een uitwendige met 9+3 en heb best beetje buikjevet is een hele mooie echo. Zou je hem willen zien?
Oh, zo groot kindje al joh! Prachtig! De bloeding is alweer gestopt, ze zijn steeds maar zo kort! Snap er niks van! Als die rugpijn nu maar eens weg ging! Wat denken jullie als jullie dit horen?
Wat spannend Elleke!! Ik ben zelf nu ruim 5 weken en heb ook erg veel last van mijn onderrug hoor. Nu heb ik altijd wel snel last van mijn rug maar sinds ik zwanger ben is het echt behoorlijk erg. Ik hoop voor je dat het meevalt vanmiddag, ik zal aan je denken!! Digi knuffel!!!
Hm het kan vanalles zijn..je lichaam verandert nu eenmaal al snel als je zwanger bent en de een heeft meer last van dingen dan de ander.. Wel positief dat de bloeding gestopt is lijkt me zo!! En als het steeds maar een beetje is en niet helderrood is er zeker nog hoop.. Vanmiddag zul je t zeker weten, ik duim voor je! Ik heb trouwens met 9w1d ook een uitwendige echo gehad..maar die was lang niet zo duidelijk hoor.. net een boon met 4 uitsteekseltjes eraan Succes straks!
Ik begrijp je spanning meid. Het kan ook goed gaan hoor zo vaak meiden met bloedverlies. Rugpijn ja kan erbij horen. Ik zou persoonlijk een slag om de arm houden puur uit zelfbescherming.