Ik heb bij 7 weken heel veel bloed verloren en daarna ook nog heel vaak tot aan de 12 weken en niet een paar druppeltjes maar erg veel en met ons kleine mannetje was gelukkig alles goed. Op die momenten dacht ik ook keer op keer het is voorbij maar het was een volhouder. Ik duim voor je
Jeetje ik snap dat dat heftig is! Wat naar meid. Helemaal dat je man niet mee kan natuurlijk.. Zoiets wil je graag samen kunnen doen. Heb je niet een goede vriendin ofzo die mee kan? Lijkt me toch prettig er een volwassene bij te hebben voor de zekerheid. Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
Niemand weet het nog van onze zwangerschap. Officieel zouden we 9 oktober onze eerste echo hebben en wilden dan iedereen verrassen. Zou m'n moeder op haar werk moeten bellen en m'n schoonmoeder ook, en dat vinden we zelf niet zo fijn, om ze zo met het nieuws te 'overrompelen'. Ik heb al eens eerder voor deze keuze gestaan, bij m'n 2e keer bloedverlies, toen heb ik 'nee' gezegd, wilde gewoon echt niet zonder m'n man, maar hij had nu ook zoiets van: 'gaan!' Ik lijdt echt aan deze situatie elke keer, de ergste scenario's komen in m'n op en ik ben er zo mee bezig, dat ik hoop dat, als er straks een goede echo is, dit hopelijk heel wat zorg wegneemt.
We hopen met je mee meid. Beetje blijven kletsen en rommelen dan gaat de tijd wat vlotter. Kan me voorstellen dat je de minuten vooruit zit te kijken.
Ik leef ook met je mee! Zit in bijna dezelfde situatie (6weken zwanger en op dinsdag rood bloedverlies, sindsdien bruinverlies) en kom je berichtjes dan ook telkens tegen in de topics hierover die ik ook verslind. Ik moet helaas nog tot 14 oktober wachten voor m´n echo. M´n huisarts zal eerder een bloedtest doen, maar ik weet eigenlijk niet zo goed wat de waarde daarvan is. Ik hoop van harte dat het bij jou goed is, dat geeft mij ook weer hoop!
Ooooo!!! Lieve schat! Ik denk aan je. En ja, je krijgt gewoon een uitwendige echo hoor. Ik had met 8 weken een uitwendige echo. Heel veel succes meis! En, snap dat je het heel eng vind om alleen te gaan, maar straks heb je wel duidelijkheid, hoe dan ook. Ben de hele dag thuis dus je kan me Pb'en als je daar behoefte aan hebt. Hele dikke kus en knuf
Heel erg veel sterkte vanmiddag! Ik zal voor je duimen en aan je denken! Laat je even weten hoe het was, als je wil en kan?
Heel veel succes en sterkte! Dat ligt eraan wat je vk voor echos maakt, die van mij maakt alleen tot week 12 inwendig en daarna uitwendig. Knuffel!
Ik kreeg ook een inwendige echo toen ik dacht 9 weken zwanger te zijn. Ze zei: je mag kiezen, in- of uitwendig. Als ik een uitwendige echo maak en ik kan niet gelijk iets vinden maakt dat de spanning misschien nog wel hoger. Inwendig is het sneller duidelijk. Heb toen gekozen voor een inwendige echo.. Heel veel succes meid! Hopelijk valt het allemaal mee...
Heel veel succes straks meis!! Ik duim voor je. Ook ik had al vroeg uitwendige echo's, was alles prima op te zien hoor. Je moet inderdaad wel een goed gevulde blaas hebben. Voor een inwendige echo moet je je blaas juist even legen. Heel veel sterkte straks!!!!
Heel veel sterkte Elleke met de echo. Ik heb zelf ook bloedverlies gehad 2 weken 9, zelfs een dag met veel buikkrampen. Een paar dagen later kreeg ik een echo, en het bleek uiteindelijk toch allemaal goed te zijn. Ik hoop dat jij straks ook positief nieuws krijgt. Liefs