Willen jullie aan mij denken? Vanmiddag alleen de eerste echo, i.v.m. bloedverlies!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 26 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel26

Annabel26 Fanatiek lid

25 jan 2011
    1.931
    0
    0
    Wat super fijn dat alles goed was! Geniet van je zwangerschap

2. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Gelukkig dat ik gister geweest ben, ik ging net naar de wc en had alweer bloedverlies, best veel, donkkerrood/bruin, geen krampen.
    Wel apart, weer nadat ik een eind gelopen heb, want ben net met ons dochtertje naar het bos geweest. Mijn man zegt net: nu asjeblieft niet druk maken, gister was alles goed! Maar toch van binnen ben ik weer :(, want het kan altijd nog misgaan, toch?! (sorry, ben zo'n doemdenker!)
    Hoe zouden jullie hierin staan, of hoe is het met de mensen die bloedverlies hebben gehad, ook na een goede echo?
    Hè bah, waarom kan ik niet gewoon genieten zonder bloed???

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik zou me vasthouden aan de goede echo van gister. Kan idd altijd nog fout aan, maar daar moet je nu niet van uit gaan. Op het moment dat je kindje een hartje heeft, is de kans dat het mis gaat zo vele malen kleiner dan daarvoor!!

Verandert er wat en krijg je krampen, dan moet je weer aan de bel trekken.

Misschien ook een idee om voorlopig langere wandelingen even te laten voor wat het is?

Maar begrijp je zorgen wel hoor!
    Ben bang dat het, bij mij, nooit helemaal over gaat. Heb sinds gister buikpijn, denk dat het m'n darmen zijn. Maar daarbij is de kleine echt mega stil vandaag en dan ga ik me gelijk al weer zorgen maken... Probeer voor jezelf nu toe te leven naar de volgende echo en toch lekker te genieten van je zwangerschap!!

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Wat onwijs fijn! Gefeliciteerd! :)

5. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Oops laatste berichtje niet gelezen sorry!
    Wat ontzettend vervelend als je je echt zo rot voel bel dan je verloskundige even.. Misschien moet je er maar aan "wennen"een tijdje dat t indd van j3 baarmoedermond komt en hou je vast aan de mooie echo! Wat zenuwslopend voor je bah. Knuff

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi Elleke,

Ik herken het helemaal. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik 6 echo's extra gehad ivm bloedverlies. Varierend van roze, rood en bruin. Maar steeds was alles goed! Het resultaat is nu 2 en loopt hier rond. Ik bloedde ook makkelijk. Kwam iedere x van mezelf, na seks, na ontlasting, na lang staan op mijn werk, na een stuk lopen.

Deze zwangerschap vreemd genoeg... helemaal geen last van gehad! Raar he?!

Maar het kan echt goed gaan zie je wel. En het hartje klopte las ik en beebje groeit goed toch?

7. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Probeer je geen zorgen te maken (makkelijk gezegd, ik bleef het ook doen). Had na een goede echo met 7 weken ook nog regelmatig bloedverlies (en nu 28 weken zwanger). Bruin bloed is oud bloed, duidt op een oude bloeding. Had je een inwendige echo? Daar kreeg ik ook juist bloedverlies van! Trouwens ook van niezen, moeilijke ontlasting en actief zijn (oa ook na pilates). Kwam bij mij door gevoelig slijmvlies. Klinkt alsof jij dat ook hebt. Weet hoe lastig het is, maar probeer je zolang je geen kramp hebt en het niet helderrood is niet druk te maken. En anders gewoon even de verloskundige bellen, die begrijpt best dat je je zorgen maakt en kan je vast gestustellen! Mijn verloskundige zei met 7 weken: met bloedverlies zonder iets gezien te hebben is de kans op een miskraam 50%, normaal 10%, maar nu je een kloppend hartje hebt gezien 5%. (En die kans wordt elke week verder dan 7 weken alleen maar minder)

8. nev

nev Actief lid

5 apr 2013
    295
    2
    18
    Er is dus altijd een kansje dat het mis gaat, maar die is bij jou na t zien van een kloppend hartje echt klein!

Deel Deze Pagina