:-k hoe is dat nu mogelijk? Hoe krom kan het zijn! Nou balen meis! Niet echt een einde van het jaar waar je op gehoopt had!
Is jou huidige man ook ontslagen? Of moest één van jullie twee weg omdat dat zo in de arbeidsvoorwaarden stond? Balen hoor dat je verloren hebt!
Ik neem aan dat de rechter heeft gehandeld naar de wet, er is een hele strenge ontslag procedure dus er zal toch meer moeten zijn dan alleen dit? Of het moet duidelijk in het contract staan dat je geen relatie op de werkvloer mag krijgen. Al is dat natuurlijk belachelijk dat dat niet zou mogen.
Ik heb bij dat bedrijf 5 maanden gewerkt. Ik kreeg meteen nadat ik een sollicitatiegesprek had gehad een vast contract. En het feit dat ik er kort heb gewerkt en ik gewoon recht had op ww dat was voor de rechter voldoende om geen loonvordering toe te kennen naar mij toe Mijn ex werkgever heeft de hele week brieven naar de rechtbank gestuurd met daarin alleen maar leugens. De rechter geloofde hem blijkbaar terwijl mijn advocaat een ijzersterk verweerschrift had geschreven. Ach ja het leven is soms niet eerlijk, het is erg *u* allemaal maar ik moet me er helaas bij neer leggen. Met verder procederen had het alleen nog maar meer gekost en daar heb ik vriendelijk voor bedankt. Het kost nu al een vermogen en dat terwijl ik er niks voor terug krijg behalve hoofdpijn :x Liefs Mariska
Mijn huidige man is er zelf weg gegaan. Hij bleef natuurlijk niet werkzaam daar omdat ik daar ontslagen was. Het stond ook niet in de arbeidsvoorwaarden dat er geen relatie op de werkvloer gaande mocht zijn. Liefs Mariska