Ik test al 10 dagen tegen het positieve aan, maar mijn vraag is als je ovulatietesten gebruikt is het dan zo dat je na je eisprong totaal geen test lijn krijgt of kan die dan tegen het positieve aan zitten??? Alvast bedanlt voor reactie's!! XXX
Bij mij waren de streepjes dan echt tegen het witte aan, ik zag ze bijna niet meer, ook als ik te ver voor mijn ei testte was er maar een heel vaag streepje te zien. Pas een dag of vier voor de eisprong begon de lijn duidelijk zichtbaar te worden.
Je kunt gedurende de rest van je cyclus een lichte streep op je test hebben, omdat er altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je lichaam zit. Of de test is helemaal wit, dat kan ook. Ik weet niet of de streep donkerder kan zijn, tegen het positieve aan. Ik heb zelf nooit doorgetest na de eisprong. Welk merk gebruik je? Die van het KV schijnen niet zo goed te zijn. Die blijven heel lang positief aangeven.
Ik kwam dit tegen op het o zo grote www wellicht heb je hier ook iets aan: Vragen over het gebruik van ovulatietesten.
Hoi ladies, Bedankt vor julllie reactie's, ik test trouwens met sensitest, volgens mij best positieve dingen over gelezen, maar vorige maand had ik gewoon 3x super positief getest, en nu nog niet, test maar trouw door, wie weet moet mijn piek nog komen, zit inmiddels op dag 22??!!! XXX