hoi meiden. ik heb deze maand een cyclus van 35 dagen. op 26 en 27 mei had ik een positieve ovu test. en een paar dagen geleden teste ik ineens positief met sensitest zwangerschapstest (wel 3 keer!) vandaar dat ik nu al een kruidvat test heb gedaan. door mijn laatste curretage is mijn cyclus onregelmatig geworden waardoor ik niet goed meer weet hoelang mijn cyclus is.
Euh.. Jen.. als je op 26 mei je ei hebt gehad dan is je NOD op 9 juni hoor.. niet de `17e.. tenzij je een lf hebt van 21 dagen en dat is wel heeel erg lang..
dan heb je trouwens een cyclus van 32 dagen...(ik heb nl exact t zelfde.. ook 8 mei laatste ongi en op 26/27 mei een ei..) als je cyclus echt 35 dagen is is je ei op de 29e (respectievelijk) geweest en is je NOD op de 12e!! Maar nu al positief testen lijkt me zoals ik al eerder schreef ook erg wonderlijk.. alhoewel ik zelf toch ook een tweede streep heb gezien hoor...
bedoel er overiens niets naars mee hoor.. probeer alleen ff mee te denken.. kom misschien wat naar over.. niet de bedoeling..
Ja ik had euhhh ben effe de tel kwijt meer dan 12 positieve sensitesten, 2 foute sensitesten en 1 negatieve en ook kv veel indrogers zelf best duidelijke indrogers ! Voor mij geen sensitest meer in ieder geval !
Hoi Het kan misschien nog HCG zijn van na je curretage. Ik heb zes weken lang positief getest! Zelfs nog een dag voor dat mijn menstruatie doorbrak (ook met sensitest) Hoop natuurlijk dat je wel zwanger bent!
Sorrie, lees net dat dit alweer de 2e ronde is na curretage, dus dat kan het niet zijn. Ik zie wel een duidelijke streep in ieder geval. Wat een spanning zeg! Succes
hoi jikke27. dat kan het inderdaad niet zijn want de waarden in mijn bloed waren al snel weer normaal. ik denk gewoon dat de testen van sensitest niet goed waren. ik ga 12 juni weer testen en hoop dat ik dan een beter resultaat zal hebben. @ ichtus ik heb wel erg raar gerekent deze maand want mijn nod is inderdaad eerder dan 17 juni.
ik teste 5 dagen Dpo al positief..de wonderen zijn de wereld niet uit.. *met een matcare test..dat dan weer wel..* @ Ts..hoop dat je straks een hele vette test in handen hebt....want op die ene zag ik ook een streepje..duimerdeduim..
Ik zou naar de huisarts gaan voor een bloedtest of een zwangerschapstest (of een digitale doen.) Ikzelf heb meerdere malen vals positief getest en ben blij dat de huisarts dat bevestigd heeft, zodat ik niet zou denken dat ik toen elke keer een miskraam had... ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent... evt kun je over een paar dagen nogmaals testen en kijken of het streepje donkerder wordt.