Hallo mijn vriend en ik zoeken een leuke 2 a 3 kamer appartementje in Den Haag, kent iemand particuliere verhuurders in die regio? 500 a 600 euro inclusief graag.. Gr Roxanne
Voor die prijs krijg je denk ik geen appartement. Wel exclusief g/w/l maar incl echt niet! Wij huurden particulier zo'n 700 euro excl voor een vierkamerapp in loosduinen. Er waren ook tweekamerapp te huur voor ongeveer jou prijs dacht ik maar dat is wel excl.
Dat lijkt mij moeilijk. Wel heb je kamers die je voor ongeveer met all in kunt huren. Vaak zijn dat woningen waar mee je met andere de keuken, douche en toilet deelt. Voor 500 600 euro incl lijkt me haast onmogelijk een tweedkamer appartement. Dus denk dat je beter naar kamers moet gaan kijken.
Wow dat lijkt me echt weinig.. Dat betalen wij ook voor een klein appartement en dan zelfs in steenwijk!! Denk dat dat lastig wordt maar succes!!
heb al zoveel keer op google en marktplaats gekeken en we moeten hier de 1ste weg zijn dusja moeten wel iets vinden maar iig allemaal bedankt voor jullie reacties! gr Roxanne & Tobias
Alles wat onder de 681 zit is sociale huur...denk eerlijk gezegd dat jembij een particulier niet onder dat bedrag zit. Je zou rooftrack kunnen proberen en pararius, die verhuren woningen via de leegstandwet, Succes!
Voor dat bedrag kan je echt niks vinden incl in den haag. Misschien in de steden/dorpjes om den haag heen wel...
We willen graag weer naar den haag omdat we er al 2jaar goedkoop gewoont hadden voor die prijs ongeveer, dusja vandaar
Maar particulier gaat het hem denk ik niet worden voor dat bedrag. Misschien zou je je kunnen inschrijven bij de woningbouw en tot die tijd anti kraak kunnen huren.
Mijn collega heeft laatst een huis gekocht in den haag. Weet niet precies waar en die wilt hij verhuren. Ik weet niet wat hij ervoor vraagt hoor maar ik zou het voor je kunnen navragen? Ik werk vanavond met hem
600 euro all inclusief 2 slaapkamer appartment particulier kun je denk ik heel erg voor dromen.. denk niet dat het vaak voor komt hoor.
Zoals al is gezegd vind je voor dat bedrag niks particulier. Wij hebben 1,5 jaar particulier gehuurd, dat was echt een oud krotten flatje en wij betaalden 850 p/m. Sta je niet ingeschreven bij een woonbedrijf? Daar maak je meer kans op een huis voor dat bedrag.
Toen ik bij m'n vriend introk, voor we naar Zoetermeer verhuisden, woonden we in Loosduinen voor 530 euro EXclusief. Had naast de slaapkamer ook nog een klein tweede kamertje, maar meer dan een wasrek kon je daar eigenlijk niet neerzetten. Was via Van 't Hof Rijnland.
Ik betaal slechts 600 euro inclusief voor een 2-onder-1-kap woning aan het Noord-Hollands kanaal Deze woning komt binnenkort vrij, dus mochten er nog geïnteresseerden zijn, via een PB kun je contact met mij opnemen....
Dat krijg je niet meer in Den Haag. Prijzen zijn behoorlijk opgelopen door de toename van expats in Den Haag. Je kunt het proberen in omliggende gemeenten. Maar heb zelf in Rijswijk op de rand van Den Haag Laak gewoond en daar was een 3 kamer appartement 650 euro maar ex G/W/L maar je stookte je de ongans in de winter want veel appartementen hebben nog geen CV en alleen enkele beglazing.