hallo, Ik temperatuur al maanden. Ondertussen al 2 keer zwanger geraakt en 2 MKs. Nu moest ik onlangs Orgametril nemen om regels op te wekken en terug de cyclus te kunnen hervatten. Vorige donderdag ongesteld geworden. Temp was toen 37.1. En vanmorgen (regels zijn ondertussen gedaan) nog 36.9! Terwijl mijn basale temperatuur altijd 36.5 was. Kan dat veranderen? Of is er toch nog iets mis met mijn cyclys? Die temp kan nu toch ni zo hoog zijn, die moet nu toch op zn laagst staan? :x bedankt voor reacties !
Hoi hoi, Bij sommige daalt de temp voor je ongi en bij de ander erna. Ik heb hier bij iemand wel eens gelezen dat ze een ronde had waarbij de temp in de week na de ongi pas ging dalen. Zou me er niet teveel zorgen over maken.
Bij mijn vorige ongi's daalde de temperatuur de dag zelf,daarmee. Heb ook gelezen dat bij sommigen bij wie temp hoog blijft, het wil zeggen dat de cyclus lang zal worden.. En die medicatie die ik heb genomen (orgametril) dient om cyclus regelmatig te maken en ben eigelijk altijd regelmatig geweest. Moet ik mij zorgen maken?
das geruststellend om te horen want jullie zijn ook redelijk regelmatig. Raar dat de basale temp ineens kan veranderen. Had vroeger altijd 36.5, nu ne constante 36.8....
Hoi, Bij mij gaat ook de temp. pas echt omlaag als ik bijna ongi af ben of ongi af ben. Heb zelfs 1x gehad dat temp. de eerste dagen met ongi omhoog ging en toen pas omlaag. Temp. kaartjes staan in m`n album en 1 in onderschrift. Groetjes
hoi ik heb tijdens de eerste dag van mijn menstruatie een keer een temp. van 37.5 gehad en op dag 8 was deze nog 37.1