In mijn album heb ik een foto gezet van mijn ovulatietesten, de hele rits bij elkaar. Ik ben al vier dagen aan het testen, op sommige dagen heb ik er dus twee gedaan. Ik ben hiermee bezig, omdat de gyn zei dat mijn follikel 17mm was en over drie dagen zou 'gaan springen'. Naar mijn idee zijn ze of allemaa positief of allemaal negatief. Jullie een idee? Mijn afspraak bij de gyn was dinsdag en het is nu zaterdag. Veel langer heeft het dus denk ik geen zin om te wachten en te testen? Iemand een idee? Of heb ik geen eisprong? ale: Het zijn ovulatietesten van de babyboomshop. Ik heb ze net als anderen, nog nooit heel donker gekregen, maar dit is alles wat ik krijg. Ik moet wel zeggen als ik te vroeg test, dan zijn ze echt helemaal wit. De foto is wat hel gekleurd, de streepjes zijn in het echt wat gekleurder dan op de foto.
Hoi Loe Ik ben nu ook al een paar dagen aan het testen en zou ook deze dagen me eisprong moeten hebben. Heb alle dagen dezelfde lichte streepjes staan en zie niks veranderen, gebruik ook die van babyboom. Hoop dat iemand jou vraag kan beantwoorden. Want ook ik vraag me af of ik wel een eisprong heb? Succes meis
hoi Rose.........oh jij ook.......'gelukkig' ben ik niet de enige. Kan iemand onze vraag beantwoorden?
Sorry Loe, zoals ik het zie moet je eisprong nog komen. De test streep moet namelijk echt bijna net zo donker zijn als je controle streepje. In mijn album heb ik ook ovu-testen van deze maand. Misschien kun je het vergelijken. Veel succes meid. Grt Vanilia
hoi vanilia, maar dat kan toch niet als op dinsdag mijn ei al 17 mm is? gebruik jij ook babyboomshoptesten?
Ik gebruik die van sensi-test en ben er erg tevreden over. Loe, als ik jou was zou ik nog even doortesten, want je ei kan nog steeds komen. Een ei groeit gemiddeld 2 mm per dag. Maar elk lichaam is anders en bij de ene groeit het langzamer en springt het ook iets later. Grt vanilia
Ik heb zo even nog een test gedaan en nu is de controlestreep lichter dan de vorige en mijn teststreepje ietsje donkerder, dus nu zijn ze gelijk van kleur (donkerte), de test en controlestreep. Is dit nu dan een positieve test? Als mijn controle streep net zo donker was geweest als van de vorige test, dan zouden de lijnen dus weer niet gelijk zijn geweest. Ik snap er niets van! Kan iemand me raad geven?
Hoi Loe, Ik denk dat je test van net wel beter is. Als de 2 streepjes ong. gelijk zijn denk ik dat het betekent dat je ei spoedig zal springen. Succes.
loe, zie je berichten vaker.. Je linkse test is beter, maar niet gelijk van kleur hoor! Kan zijn dat je niet donkerder test, maar ik denk dat je nog ff moet door testen...