nog een ovutestje :-)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tearke, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    hallo

we zijn sinds drie maandjes bezig(deze maand echt gericht) voor een tweede spruit.sinds deze maand gebruik ik ovutesten omdat ik een ellelange cyclus heb...
    nu zit ik al weer aan dag 25 en nog steeds geen ei...heb daarnet rond twaalf uur een ovutsest gedaan en deze lijkt me positief...alleen ben ik het niet zeker en vraag ik even jullie mening
    het is een ovutestje van dhelaize(niet echt een merk geloof ik) ik had er tot gisteren van matcare maar deze waren op,dus tot de nieuwe toekwamen gebruik ik deze)
    dus het is de eerste ovutest van die nieuwe dat ik gebruik.en plots positief :)

kijken jullie even voor me?

2. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    oja niet echt duidelijk maar tis met de webcam gedaan.....

3. Loe

Loe Niet meer actief

ut lijkt mij ook positief, kan wellicht nog iets donkerder, maar misschien blijft het hier ook wel bij. Zou voor de zekerheid morgen ook nog even kijken.

4. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ok,dus ik weet wat me te doen staat ;)....
    is het dan zo dat mijn ei nu nog niet direkt komt,maar binnen een paar uur ofzo?het is nog niet te laat he om te klussen vanavond?
    pfff en ik had me zo voorgenomen er niet zoveel mee bezig te zijn als toen bij jurre haha

5. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ik probeer een duidelijkere te plaatsen

6. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
  7. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    niet veel beter... :)

8. Loe

Loe Niet meer actief

volgens mij komt ie dan tussen 12-36 uur, dus je bent echt niet te laat. Je kunt ook vanavond nog testen, stel dat het echt na 12 uur al zou zijn.....spannend.

9. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    brrrrrrrrrr hopelijk word mijn manneke vlug wakker(die werkt snachts...)en dat onze jurre dan eventjes een half uurke slaapt haha
    ok,ik heb dus plannen voor vandaag haha!
    ik hang even een briefje aan de deur,niet storen,werken bezig hahaha
    ojee ik word er als het ware nog dommer van ook van dat komende ei!spannend!
    en ik test vanavond idd nog een keer,zo ben ik zeker he

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Spannend hij lijkt me positief...!

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ja lijkt mij ook positief, klussen dus..
    Kan zijn dat hij nog donkerder wordt vanavond, maar zaden blijven wel een dag leven, dus wel op tijd denk ik... succes!

12. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    nu zit ik weer met een vraag...blijf maar in hetzelfde topicje..

ik had gisteren nog een positieve ovutest en vandaag was de teststreep nog tamelijk donker maar niet meer zo donker of gisteren,en niet zo donker of de controlestreep.donderdag en vrijdag hebben we ons best gedaan ;)
    ik dacht mijn ei te hebben gehad,maar nu krijg ik precies vruchtbaar slijm(sorrysorry haha)

wat denken jullie dan?ei al gehad of niet?(heb af en toe in linkerlies nog een steekje..)

13. musje

musje Actief lid

15 nov 2005
    188
    0
    0
    Dat herken ik wel: pas na de eisprong kwam al het vruchtbaarslijm naar buiten! als je intern je slijm bepaald dan zou je wel het vruchtbare (waterige) slijm zien en nu heb je wss echt eiwit dat eruit komt?

14. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    ah hihi,dus kan ik veronderstellen dat mijn ei gepasseerd is en het er nu pas "uikomt"?haha wat een taaltje he haha

Deel Deze Pagina