Hallo dames, Ik heb een vraagje aan jullie. Ik heb een vrij stabiel kaartje, en als het goed is heb ik de 30e mijn ei gehad. Maar nu blijft mijn temp op 36.8. Natuurlijk praat ik nog te vroeg, want hij heeft nog heel wat daagjes om hoger te worden, maar kan het zijn dat je temp niet heel veel hoger wordt na je ei? En kan je dan nog steeds zwanger zijn, ik bedoel, is een relatief lage temp niet schadelijk voor de baby? Alvast bedankt voor het antwoorden!
Ik zou bijna denken dat je de 25ste je ei hebt gehad, maar ik kan me daar ook in vergissen... Voor de rest durf ik geen antwoord te geven op je vraag. Hoop wel dat je snel zwanger wordt!
Hoi Zina, Over je kaartje kan ik nog niet zoveel zeggen, aangezien er nog echt van alles kan gebeuren. Hoop natuurlijk voor je dat het raak is! Maar hier een voorbeeld van mijn zwanger kaartje. Ik had niet een hele hoge temperatuur en toch zwanger! En alles gaat tot nu toe perfect, dus denk niet dat het schadelijk is voor de vrucht. 2917d3 Ovulation Charts Groetjes!
ik denk ook dat je eisprong een paar dagen eerder was. Zie wel dat er een aantal open bolletjes zijn. Dit komt doordat er op een ander tijdstip gemeten is. Dan is het niet helemaal betrouwbaar meer. Nu maar rustig afwachten. Deze temp lijkt mij in ieder geval niet schadelijk voor je baby. Niet iedereen heeft een hele grote tempwisseling tussen voor en na je eisprong.
Bedankt dames, dan is er voor mij nog hoop Ik hoop echt dat ik zwanger ben! Omdat we deze maand getempt hebben wet ik nu veel beter wanneer mijn ei is, en dat ovupijn geen ei hoeft te betekenen! Kortom super dat tempen Maar ik beloof dat als ik zwanger ben, dat ik dan even met hcg voor de niet zwanger ga strooien hoor
Ik hoop ook voor jou dat je zwanger bent!! Dat tempen is inderdaad Super handig voor een beter inzicht in je cyclus. Bij ons lukte het maar niet en toen ik ging tempen toen bleek dat mijn eisprong een week later was!!! Dus we hadden al die tijd verkeerd lopen klussen Maar dat is nu helemaal goedgemaakt gelukkig haha..veel succes nog!!