Ik zie 2 lichte streepjes.. Maar WOW wat heb jij veel urine gebruikt! Je hebt de test gewoon verzopen lijkt mij. Ik zou dit resultaat niet vertrouwen en een ander merk doen. Heb je je eisprong met testen opgespoort of door tempen?? Vind het resultaat ook wel erg licht voor 1 week overtijd. Edit.. ik lees nu dat deze test van 3 weken geleden is??????? Waar in je cyclus zit je nu want ik snap er geen snars meer van
Begrijp ik nou goed dat je deze test 3 weken geleden hebt gedaan op het moment dat je je eisprong had? En dat je hem toen hebt gefotografeerd en nu erop gezet?
Ik snap er ook echt niks van haha... zou ook een nieuwe test doen, want beide streepjes zijn licht, en de controlestreep moet echt donker zijn als je de test goed hebt uitgevoerd... Dus ik zou een nieuwe test kopen, al dan niet de k2v5 of een clearblue... succes!
haha ik snap er ook niks van hoor, was vorige maand de 8ste ongesteld geworden, en de 14de was me ongesteldheid afgelopen, toen de 23ste heb ik een test gedaan omdat ik in de ochtend gevreeën had en in de avond had ik die test dus gedaan, maar als ik nu een test doe dan krijg ik 1 streepje, en 3 weken geleden kreeg ik dat wat op die foto stond, en ik heb al nieuwe besteld dus ga morgen die clearblue doen van zwanger of niet zwanger met gelijk de weken erbij.. dat geeft toch net iets meer duidelijk heid hihi! Succes iedereen!
Ik snap het niet? In een ander topic schrijf he dat je van 8 tot 14 augustus ongesteld bent geweest, hier schrijf je dat je deze test 3 weken geleden hebt gedaan...? Dat zou dan rond 19 augustus zijn geweest, waarom heb je toen een test gedaan terwijl je net ongesteld was geweest? Als je een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen zou je nu 4 dagen overtijd zijn. Maar ergens anders gaf je aan 3 weken geleden je eisprong gehad te hebben.. Help me even dit te begrijpen.
Dus de foto is van 3 weken geleden? Is de foto dan ook een ovulatietest ipv een zwangerschapstest? Aangezien hij van 3 weken geleden is? Helaas zegt de foto dan niks over of je wel of niet zwanger bent. Als je momenteel maar één streep krijgt, dan ben je waarschijnlijk niet zwanger. Ik denk dat je sowieso opnieuw moet testen. En dan even goed in de gebruiksaanwijzing kijken hoe je de test moet uitvoeren.
Als jij rond de 23ste gevreeën hebt, kan je niet meteen diezelfde avond een test doen. Na je eisprong duurt het nog 14 dagen voordat je kan testen.. Was het maar zo makkelijk! Vrijen, test doen en klaar!
ik weet het ook niet , de 8ste tot 14de was idd me ongesteldheid ja, heb de 23ste gevreeën in de ochtend diezelfde dag maar dan in de avond had ik die testje gedaan, wanneer me eisprong was weet ik nu ook niet meer.. want de ene zegt de 22ste en ergens anders kwam er de 23ste uit.. dus ik ben zelf ook in de war, vooral omdat ik dacht 2 streepjes te zien.. en neem aan dat dat zwanger is toch? maar andere testen geven aan van niet, dus ik doe morgen een laaste test maar dan van clearblue.. dan hoop ik ook is op duidelijkheid.
Dan denk ik eerder dat deze test op een eisprong gereageerd heeft Als je in de afgelopen dagen geen 2e streepje had dan denk ik ook dat je niet zwanger bent.
Nee het is wel een zwangerschapstest want me ovulatietesten zijn van clearblue en me zwangerschapstest is die de dokter ook altijd gebruikt.. maar morgen heb ik clearblue zwangerschapstesten!
Ik denk dat die zwangerschapstest op je eisprong gereageerd heeft dus ik denk niet dat je zwanger bent. Als je nu na drie weken al opnieuw getest hebt en die geven geen twee streepjes dan ben je zeker niet zwanger!! Je zou nu al een knaller van een test moeten hebben ..... Ik zou best even goed uitzoeken hoe je cyclus in elkaar zit en wann je moet testen op de juiste dagen want ik heb het gedacht dat je echt niet weet wat of hoe ... Wie test nu op de dag dat je gemeenschap gehad hebt (dit tijdens je eisprong) Als je dan een positieve test hebt dan is die gewoon van je LH hormoon de piek van je ei! Pas een week voor NOD kan je positief testen! Met veel geluk zullen er miss al vroeger positief kunnen testen maar dat is dan toch heel erg klein die kans ! Succes
Hahahahaha!!! Was het idd maar zo gemakkelijk! Trek je even je man de slaapkamer in, hup testje na de daad en schaaaaaaat!!!! Ik ben zwanger!!!! Lijkt me heerlijk...
Als je nu negatief test beheer niet zwanger. De volgende keer zou ik pas testen op je NOD want dit is echt zonde van je geld. Verder zou ik nu even extra voorzichtig zijn gezien je andere topic.
Ik denk dat dit een valse test is gezien de stortvloed aan urine. Ik denk niet dat hij gereageerd heeft op je ei want dan had je nu wel weer ongi moeten zijn of een posi test moeten hebben. 1) hoelang ben je van de pil oid af? 2) waarom denk je de 22e een eisprong te hebben gehad?? Gebruik je ovutesten? Wanneer was deze positief? 3) gebruik je de temp methode? EDIT Laat maar.. heb al ff je andere topics gelezen. Het slijm wat jij nu zegt te hebben is vruchtbaar slijm. Dat wil zeggen dat je eisprong er nu dus pas aankomt!! Ik las dat je een onregelmatige cyclus hebt...helaas heb je nu dus weer een lange. Ik denk dat je pas over minimaal 2 weken ongesteld zult gaan worden. Dus deze dagen ff knuffelen dsn pas over 2 weken een testje doen.... (niet de avond na de sex dus al) . Succes.... ennuh.. volgendr keer ff alle info meegeven. Scheelt mij zoeken en uitvogelen
Ben net ongesteld geworden, al is het wel een heel klein beetje beetje rozig, licht rood ofzo.., maar me cyclus is nu dus kennelijk 32 dagen ofzo? want vorige maand was ik het de 8ste en nu de 9ste dus ben benieuwd of ik deze maand/volgende maand een positieve test in de handen heb! Suc6 iedereen!