Hallo meiden wil iemand even meekijken en zijn mening geven!!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door HaNa540, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ik heb altijd een hele stabiele menstruatie, zlef naar mijn 2 curretages had k een hele strakke cylcus.
    Mijn eerste menstruatie was echter al op 27 juli ben 30 juni voor de eerste keer gecurreteerd en 6 juli voor de tweede keer.
    ik was vervolgens al sinds 23 aug beetje bruinig slijm maar zetten niet echt door en kreeg dus de 25 augus mijn ongie.
    Nu had ik zeer dudielijk het gevoel dat ik afgelope zondag/maandag mijn eisprong heb gehad!!
    Ik had last van mijn bortsen en voelde een terkkerige stekende rot pijn aan de rechterzijde.
    Nu had ik gister avond ontzettende buikpijn ik heb dit zo 3 uurtjes gehad.
    Het leek wel weeenachtige pijn.
    Ik dacht wel snel voor een innesteling en twijfelde dus toch of ik dan die zondag op maandag wel mijn ei gehad had.
    Aangezien ik dat vrij zeker weet want ik had 1 hele dag van zondag ochtend toto maandag ochtend die rare pijn.
    Nu dacht ik dan ga ik me temp even meten,
    En ik shrok daar best van die was 37.5 rectaal.
    Ik zit normaal rond de 36.8.
    Nu is mijn vraag wat zouden jullie opmaken uit deze temp stijging?
    En als ik nu blijf tempen? hoe kan ik dan uit opmaken of mijn ongie komt of niet.
    Blijft je temp zo hoog tot de ongie komt of daalt hij al eerder?
    graag hoor ik julie reactie!?
    liefs mamavand

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Tja, als je temp normaal altijd 36.8 is en nu al een aantal dagen 37.5 is kun je er vanuit gaan dat je eisprong is geweest. Maar aan de hand van 1 dag temperatuur kun je niet iets met zekerheid zeggen.

Doorgaans word je 10-14 dagen na de eisprong ongi.

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

dat weet ik dat je ongie 10 14 dagen na je ei komt.
    Maar als ik nu mijn eisprong wel gehad heb de 5e september dan hhoudt dat in dat ik een veel kortere cyclus heb als de laatste maand?
    of niet?

Deel Deze Pagina