Hoi, Vanavond had ik een licht positieve test in handen. Maar ik twijfel hoeveel dagen dpo ik nu ben. Volgens ff ben ik 12 dpo, ook een aantal hier dachten dat ik 12 dagen geleden mijn ovulatie had. Ik dacht toen zelf 4 dagen eerder ook ivm mijn afscheiding. Zouden jullie eens naar mijn test en tempkaartje willen kijken en jullie mening willen geven?
Kruis van fertility friend staat prima, helemaal eens met Fertility friend. Afscheiding zegt niet alles alleen de temperatuurstijging. Dus zo'n streepje op 12 dpo is prima om mee te beginnen. Hopelijk morgen al wat duidelijker.
Duidelijk nu 12 dpo en FF heeft het kruis dus goed gezet. Ik had ook altijd een paar dagen voor mijn ei het vruchtbaar slijm. Nooit op de dag zelf (of de dag ervoor ). Gefeliciteerd!
Ik geloof het pas als ze mooi gaan oplopen. Ik kan zondagavond pas weer testen ivm een weekendje weg. Dan moet ie echt duidelijker zijn.
Hé meid, Had inderdaad gedacht dat je test wat duidelijker zou gaan zijn. Maar ben ik mis als ik zeg dat ik nog altijd wel een licht streepje zie? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!
Ik had dit deze maand ook. Als de streepjes nt oplopen is het vruchtje wss nt goed aan het innestelen. Ze noemen dat een biochemische zwangerschap. Heb gisteren m'n regels gekregen... Wil je nt ontmoedigen, maar hou er rekening mee dat het kan