Inderdaad daar ziet het er wel naar uit! Ze had wat moeten draaien, maar misschien lukte dat dus niet.
zou dat hele harde duwen op mijn buik en die echo staaf zo hard omhoog duwen geen nadelige effecten hebben? Het was echt zo ontzettend pijnlijk. Stom mens. *sorry, moest er even uit*
Vanaf je buik kan ze nooit op je baarmoeder drukken, omdat deze nog maar het formaat van een pingpongbal heeft en achter je schaambot zit. Je baarmoedermond zit zo potdicht dat ze ook vanuit deze kant nooit in de buurt van het vruchtje kan komen. Er gebeurt zoveel in je buik dat het allemaal wel erg gevoelig is en dat duwen doet daarom hartstikke pijn en vind het ook onwijs lomp van haar!
Ik heb in het begin ook een echo gehad bij de gyn. hier in het ziekenhuis. Heb hem er net even bijgepakt. Hij ziet er bijna hetzelfde uit als die van jouw. Heb ook 2 streepjes staan. T is moeilijk uit te leggen, maar ik zie idd ook het dooier zakje en het vruchtje. Denk dat het wel goed zit hoor. Als het goed is zie je het de volgende keer veel beter en lijken de 2 streepjes op een soort van pindatje.
ik had bij mijn eerste zwangerschap een echo met 6 weken en daarop was ook zoiets te zien als bij jou (als je niet inzoomde) maar bij mij kon ze toen nog veel verder (en duidelijk) inzoomen... dus ik vind het een beetje raar dat ze niet verder heeft gezoomd of even geprobeerd heeft... Succes meis!! Ik duim voor je dat alles helemaal in orde is!!!
dank jullie wel. ik heb net de kliniek gemaild dat ze zo hard drukte en dat ik er krampen van kreeg en dat ik er niet geruster op ben geworden. of het mogelijk is dat de originele afspraak van morgen toch nog door kan gaan.
Hey loe, heb even mijn eigen echo erbij gepakt van afgelopen week en die is weliswaar scherper, maar het lijkt wel heel veel op elkaar hoor! Ik was toen precies 7w1d en dat klopte ook met het meten en we zagen het knipperende hartje, waarcshijnlijk betere apparatuur. Mar echt het lijkt er heel veel op! hopelijk krijg je morgen wat meer vetrouwen! sterkte
Hallo, Even een positief berichtje van mij. Mijn echo met 7 weken was er net zoveel of zelfs nog minder te zien en zie mijn banner! Omdat er zo weinig te zien was heb ik mij er behoorlijk ongerust over gemaakt...Ik kreeg met 8,5 dagen een nieuwe echo toen was alles prima en was de baby duidelijk te zien, deze echo was inwendig op een andere praktijk. Ik had ook last dat ze zo hard op mijn buik duwde en kreeg ook krampen, ik ben er weer overheen gekomen. Inwendige echo's vind ik een stuk prettigerder, ook al klinkt dit minder! suc6 groetjes Dorianne
dank je wel maria. Ik hoop het zo! Ze hebben tot op heden nog niet gereageerd.....zal t melden als ze reactie hebben gegeven.
ja ik zie het ook op de echo.. ik denk wel dat het goed zit hoor, alleen erg lullig dat ze je zo,n pijn hebben gedaan.. ik hoop dat je snel een mooie echo zult krijgen
In mij album staan echo's vanaf 5,5 week... Raar dat het bij jou niet met een inwendige echo gedaan is zeg... Vind het maar sneu voor je dat ze je ook nog pijn heeft gedaan met dat geduw en ze kon nog niet eens wat opmeten en inzoomen nu.. xxx
hoi anna, heb even gekeken, mooie echo's hoor. Maar jouw echo's zijn helemaal ingezoomd, dus ik kan ze helaas niet vergelijken met degene die ik had vandaag.
@Loe: wat vreselijk zeg, die onzekerheid! Ik ben bang dat ze niet meer gereageerd hebben over morgen, aangezien je laatste post van half 7 was? Ik vind het persoonlijk wel een beetje vreemd dat een fert. kliniek dan kennelijk zulke slechte apparatuur heeft. Ik neem aan dat ze daar toch voornamelijk vrouwen krijgen die juist wel wat extra zekerheid kunnen gebruiken, ipv dit? Waarom was ze eigenlijk op je buik aan het duwen met een inwendige echo? Ik heb er zelf 3 gehad in totaal en met mijn buik is echt niks gedaan. Ook mocht het inwendige zelf niet pijn doen is mij juist elke keer uitgelegd... heel vreemd! Over je echo kan ik helaas niet zoveel zeggen, die van mij was veel duidelijker. Ik zou haast denken dat die twee streepjes samen de dooierzak zijn, want zo was het bij mij bij mijn eerdere mk, maar als andere meiden zo'n zelfde echo hebben gehad met wél een goed vruchtje, en jullie zagen wat flikkeren, dan denk ik toch echt dat het aan de app. ligt en de kans veel groter is dat het wel goed zit en je alleen een betere echo moet hebben. Ik ga heel hard voor je duimen dat dat snel kan! Succes & sterkte met het wachten.
Gwn, jammer dat je denkt dat het misschien niet goed zit. Ik hoop toch echt dat 1 missed abortion mijn portie wel is geweest.