willen jullie aub mijn echo bekijken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Loe, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Hé Loe!
    Ik heb ook even meegelezen de afgelopen tijd! Wat een prutser zeg, die gyn! Vreselijk!!!
    Hier hebben wij ook met (wat we dachten) 6wk een echo gehad en bij ons was nog helemaal niks te zien, zelfs geen verdikt slijmvlies of een streepje of wat... Uiteindelijk 4 dg later een spoedecho gehad in een ander zkh en (door de betere app) zagen we toen zelfs ineens een boontje en kloppend hartje! Bovendien ligt mijn baarmoeder gekanteld en is het ook nog eens lastig zoeken...
    Ik vind toch jouw echo er goed uitzien hoor! Al kan ik me door al die omstandigheden en je geschiedenis heel goed voorstellen dat je dit onzeker maakt! Mijn duimen draaien enorm voor je en ik kijk uit naar je GOEDE nieuws van vanaaf :D
    Liefs Christy

2. Loe

Loe Niet meer actief

dank je wel. En ex asherman lotgenoot zie ik. Alles goed met je zwangerschap? ik hoop gewoon vanavond iets moois te zien. En niet zoals de vorige keer, dat ik meteen dacht oneeeeeeeee. :(en dan blijven ze zo frutten met dat ding, terwijl je meteen gezien hebt dat het niet goed is. Wat een vre-se-lijk moment (lang moment) was dat. Ik vind dat dat vandaag niet nog een keer hoeft! En tis geen negativiteit van mij hoor, pure bangheid.:)
    Zou bijna niet gaan hihi. Maar Loeman mag eindelijk ook wat zien, dus die heeft al een lief briefje achtergelaten of ik aub maar op tijd op de stoep wil staan, als ie me komt ophalen!;)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    we duimen voor een mooi boontje met een prachtig flikkerlichtje! laat je vanavond nog iets weten?

4. Christy79

Christy79 Actief lid

14 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Loe, denk dat als ik jou was, wel even heel duidelijk zou vertellen hoe vervelend het er aan toe ging de vorige keer! Ik mag dan aannemen dat ze een stuk voorzichtiger zijn. Mocht het wel nodig zijn "anders" te wroeten, dan lijkt het me onderdeel van hun vak om uit te leggen waarom ze EVEN anders moeten kijken! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet meid, om meer dan één flinke reden! Probeer inderdaad wel positief te blijven, ook voor je ukkie ;)
    Hier gaat het goed, megaberoerd maar ja... Moet zeggen dat het wel een heel andere (minder onbevangen) zwangerschap is dan met de eerste. De onzekerheid van je lijf (voor jou welbekend denk ik) en zo.. Maar ik geniet er wel van, het is gewoon een fantastisch wonder!
    Hupsakee meid, o wee als je niet op tijd klaar staat ;) Mijn duimen blijven draaien!!!

5. bereke

bereke Niet meer actief

Loe, ik duim héél hard!

6. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Wow, zoveel meiden die voor je duimen Loe en Loeman.
    Wish you the best.

7. Seth

Seth Niet meer actief

hier nog iemand die al meer als een half uur hard aan je aan t denken is.... :)

8. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hele topic gelezen en nu erg benieuwd naar Loe!! Hoop op een prachtige echo!!!

9. Trees

Trees Niet meer actief

Ik hoop dat je het nu aan het vieren bent!!!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    ik hoop t ook....

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Lieve Loe,
    Ik hoop dat alles goed is!!ik duim heel hard!

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hopelijk heb je inmiddels een prachtige echo gehad!

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Het hele topic gelezen en hopelijk heb je een goede echo meid!!!

14. Seth

Seth Niet meer actief

loeeeeee hopen snel van je te horen........

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.230
    7.277
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik hoop ook zo dat de echo goed was.... zit de hele tijd dit topic in de gaten te houden.

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Meid ik hoop zo dat het goed zit..............

En dat je nog niet online bent omdat je het aan het vieren bent met Loeman!

17. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Zo spannend en allemaal in afwachting.

18. Loe

Loe Niet meer actief

Dames, we zijn terug. hehe. Sorry voor de spanning. Wij hadden ook heel veel spanning want het liep bijna anderhalf uur uit!
    Pup's hartje doet het goed en doc is tevreden. Ik zal de foto's bijvoegen. doc zei pup is 1.2 cm, dat betekent dat ik 3 dagen achterloop maar dat was niet erg. Nu zien we wel net op de bovenste foto dat pup daar maar 9,9mm is, dat zou teveel achterstand zijn. Is dus moeilijk welke echo we nou aan moeten houden? Willen jullie ook even kijken (bij eerste twee echo's is hij gemeten)?
    Maar wij zijn blij sowieso, het hartje klopte! En we hopen dat pup nog verder wil groeien.

19. Loe

Loe Niet meer actief

20. Loe

Loe Niet meer actief

en de laatste:

Deel Deze Pagina