Hé Loe! Ik heb ook even meegelezen de afgelopen tijd! Wat een prutser zeg, die gyn! Vreselijk!!! Hier hebben wij ook met (wat we dachten) 6wk een echo gehad en bij ons was nog helemaal niks te zien, zelfs geen verdikt slijmvlies of een streepje of wat... Uiteindelijk 4 dg later een spoedecho gehad in een ander zkh en (door de betere app) zagen we toen zelfs ineens een boontje en kloppend hartje! Bovendien ligt mijn baarmoeder gekanteld en is het ook nog eens lastig zoeken... Ik vind toch jouw echo er goed uitzien hoor! Al kan ik me door al die omstandigheden en je geschiedenis heel goed voorstellen dat je dit onzeker maakt! Mijn duimen draaien enorm voor je en ik kijk uit naar je GOEDE nieuws van vanaaf Liefs Christy
dank je wel. En ex asherman lotgenoot zie ik. Alles goed met je zwangerschap? ik hoop gewoon vanavond iets moois te zien. En niet zoals de vorige keer, dat ik meteen dacht oneeeeeeeee. en dan blijven ze zo frutten met dat ding, terwijl je meteen gezien hebt dat het niet goed is. Wat een vre-se-lijk moment (lang moment) was dat. Ik vind dat dat vandaag niet nog een keer hoeft! En tis geen negativiteit van mij hoor, pure bangheid. Zou bijna niet gaan hihi. Maar Loeman mag eindelijk ook wat zien, dus die heeft al een lief briefje achtergelaten of ik aub maar op tijd op de stoep wil staan, als ie me komt ophalen!
Loe, denk dat als ik jou was, wel even heel duidelijk zou vertellen hoe vervelend het er aan toe ging de vorige keer! Ik mag dan aannemen dat ze een stuk voorzichtiger zijn. Mocht het wel nodig zijn "anders" te wroeten, dan lijkt het me onderdeel van hun vak om uit te leggen waarom ze EVEN anders moeten kijken! Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet meid, om meer dan één flinke reden! Probeer inderdaad wel positief te blijven, ook voor je ukkie Hier gaat het goed, megaberoerd maar ja... Moet zeggen dat het wel een heel andere (minder onbevangen) zwangerschap is dan met de eerste. De onzekerheid van je lijf (voor jou welbekend denk ik) en zo.. Maar ik geniet er wel van, het is gewoon een fantastisch wonder! Hupsakee meid, o wee als je niet op tijd klaar staat Mijn duimen blijven draaien!!!
Meid ik hoop zo dat het goed zit.............. En dat je nog niet online bent omdat je het aan het vieren bent met Loeman!
Dames, we zijn terug. hehe. Sorry voor de spanning. Wij hadden ook heel veel spanning want het liep bijna anderhalf uur uit! Pup's hartje doet het goed en doc is tevreden. Ik zal de foto's bijvoegen. doc zei pup is 1.2 cm, dat betekent dat ik 3 dagen achterloop maar dat was niet erg. Nu zien we wel net op de bovenste foto dat pup daar maar 9,9mm is, dat zou teveel achterstand zijn. Is dus moeilijk welke echo we nou aan moeten houden? Willen jullie ook even kijken (bij eerste twee echo's is hij gemeten)? Maar wij zijn blij sowieso, het hartje klopte! En we hopen dat pup nog verder wil groeien.