Wie heeft deze stofzuiger (AEG Jetmaxx AJM6820)?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukje2014, 3 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukje2014

Ukje2014 Lid

23 sep 2013
    98
    5
    8
    Hoi dames,

ik ben aardig toe aan een nieuwe stofzuiger en ben al een tijdje aan het kijken en vergelijken. De consumentenbond heeft verschillende stofzuigers getest. Aan de hand daarvan ben ik eerst gaan kijken naar een Siemens maar de reviews op internet hebben me flink aan het twijfelen gebracht. Nu ben ik dus naar de AEG aan het kijken, volgens de consumentenbond de beste koop van 2013.

Mijn vraag aan jullie; wie heeft deze stofzuiger en wat zijn je ervaringen?? Het belangrijkste vind ik de zuigkracht. Ik heb geen huisdieren maar wel een tapijtje in de woonkamer en mijn trappen zijn gestoffeerd en met mijn huidige waardeloze (!!!) dirt devil is het niet te doen.

2. 27denise

27denise Actief lid

7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    Hoi
    Hier hebben we pas de stofzuiger en wel huisdieren.Hij zuigt prima alleen moet ik hem wel echt op de hoogste stand zetten maar dat komt voornamelijk door de kattenharen

3. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ontzettend tevreden. Zuigkracht is heel goed ons tapijt wordt in elk geval goed schoon.
    Ik ben er in elk geval blij mee.

4. Ukje2014

Ukje2014 Lid

23 sep 2013
    98
    5
    8
    Oh super om te horen meiden!

Nog een vraag aan jullie: waar kopen jullie de stofzuigerzakken en voor hoeveel? Past elke stofzuigerzak erin (bijv van de action)?

5. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Hoi! Wij hebben er ook zo een. De zakken kool ik op de markt. De prijs weet ik echt niet meer, weet alleen dat ik dacht, zoooo dat valt mee! Haha
    Ben erg tevreden met de stofzuiger trouwens. Hier geen huisdieren, maar mn man heeft kleine kroeshaarkrulletjes en heb dus een stofzuiger nodig met goede zuigkracht. En dat heeft deze!
    Vind die S-bag ook erg fijn. Je doet lekker lang met een zak. En is makkelijk te vervangen.
    Aanrader dus haha

6. Ukje2014

Ukje2014 Lid

23 sep 2013
    98
    5
    8
    Bedankt dames! Ik heb 'm gisteravond besteld en hij is net binnen. Ik ben reuze benieuwd!

Deel Deze Pagina