Schoenen en kleding kopen/vinden is hier altijd drama met ons lange smalle meisje (17 kilo en 116 cm) Maar zomer schoenen wil helemaal niet lukken! Helaas zitten we financieel niet zo breed en wil ik max 50,- euro per paar uitgeven. Nog een min puntje, alles doet haar pijn aan sandalen! Ze heeft vorig jaar 5 paar sandalen gehad, alles deed pijn en uiteindelijk kwamen we op teen slipper, daar ben ik helemaal geen fan van maar je moet wat.
Hier ook altijd drama met smalle voetjes. Ik kan alleen maar slagen bij duurder schoenwinkels waar ze breedte maten verkopen. Heb alle winkels gehad maar alles bleef te breed. Gelukkig hadden ze bij de duurdere zaak breedte maten en die zitten als gegoten ergens anders ga ik niet meer is hopeloos. Maar daar ben je voor 50 helaas niet klaar..... Hopelijk vind je iets wat past ik kan wel wat smalle merken opnoemen maar die zijn boven jullie budget. Succes met zoeken weet er alles van
Dank je! Even op Google gezocht..... Dit zijn juist de slippers/sandalen waar ik blaren van krijg door het plastic bandjes haha Ik ga ze eens proberen voor d'r
Heeft ze ook Teva's gehad? Die kun je smaller verstellen. Alleen niet iedereen vindt ze mooi (wel functioneel). Of als je weet welke duurdere merken smal vallen, of smalle breedtematen hebben, via marktplaats kijken of je zo goed als nieuwe schoenen kunt vinden? Alleen risico dat je niet tevoren kan passen, maar soms koop je voor 10 euro + 4 euro DHL verzenden schoenen waar 3x op gelopen is. Als je toevallig dichtbij Duitsland woont kun je nog naar de Duitse winkel van de Van Haren, die verkopen Elefanten in breedtematen (betaalbaar).
Onze dochters kunnen allebei niet geweldig op ballerina's lopen. Wij hebben dus dichte schoenen (veterschoenen of gympen) en daarnaast slippers/sandalen van ipanema. Onze oudste kan ook goed op Birckenstocks lopen.
@Kiwi25 ik heb hier nieuwe teva's liggen, die doen pijn aan haar voeten Ik zat idd ook aan MP te denken vannacht hihi @juffie26 weet jij zo wat merken? @bubbel ik wil ballerina's met een bandje, daar loopt ze altijd heel goed op. Birkenstocks zijn te breed voor haar.
Deze heeft mijn dochter, zijn erg smal. De kwaliteit is wel een beetje naar de prijs moet ik zeggen. Ze heeft ze een paar keer aan gehad en op twee plekken laat het leer een klein stukje los van de zool. https://www.zalando.nl/stups-ballerina-s-met-enkelbandje-stone-s2113a08k-c11.html Deze lijken ook smal en zijn erg goedkoop. https://www.zalando.nl/stups-ballerina-s-met-enkelbandje-navy-s2113a07x-k11.html Deze lijken ook smal. Je moet bij dit merk goed kijken want niet alles valt smal. De sneakers vallen juist weer heel breed. Ze zijn ook niet altijd van leer, daar moet je ook op letten. https://www.zalando.nl/stups-ballerina-s-met-enkelbandje-lila-s2113a082-i11.html
Misschien heb je iets aan de merken die hier genoemd staan: Advies voor smalle en brede voetjes | Gigagaaf.nl Dan op internet ergens sale schoenen opzoeken. Maar blijft lastig, in een winkel passen is bij 'lastige voeten' veel handiger natuurlijk. Alleen hebben ze daar dan vaak weer alleen schoenen van dit seizoen voor de volledige prijs. Als sandalen haar pijn doen, zou ik die gewoon niet kopen. Vijf paar sandalen kost ook een hoop geld, kun je beter een paar duurdere goed zittende ballerina's en een paar slippers erbij kopen.
Oh ik lees nu pas dat je niet een smalle schoen zoekt, maar dat je dochter smal is van figuur. Wat heeft dat met de schoenen te maken dan?
Ik zoek wel smalle schoenen haha. Ze heeft smalle voetjes net als een heel dun lichaam en dat is het probleem
Hier ook beide meiden met smalle voeten. Hier hebben ze totaal geen probleem met de slippers van ipanama. Ze gaan er het liefst mee naar bed en ze kunnen ook in water. Ook hier hebben ze nu ballerina's nodig met dit weer dus kunnen ook hier weer in de buidel tasten haha.. Eerder heb ik er niet zo op gelet maar de oudste ging helemaal scheef lopen.
Maar als er (tot nog toe) geen goed zittende te vinden zijn? Dan zou ik haar op haar ballerina's naar school laten gaan en dan thuis meteen slippers aan.
Ik heb voor de jongste trouwens dit soort gekocht: Blox meisjes sandalen | Scapino.nl Is een link naar sandalen van Blox, maar op de foto staat Hush Puppies, ik heb ze van Blox, dat waren de smalste die ik kon vinden. En deze Blox meisjes ballerina's | Scapino.nl Die sloten hier ook mooi aan. Maar geen idee of dat voor jouw dochter ook smal genoeg is...
Ik heb ook zon "drama voet" dochter klein smal. Keuze uit 1 of 2 paren. Beste zitten nog twins in de uitverkoop wel rond de 50 anders rond de 80 per paar. Of bunnies die zijn ook nog goed te doen qua prijs en breedte
Hier ook drama! Wilde Teva'tjes maar de ene maat is te klein en de volgende maat veel te groot. Nu dus ook Ipanema's gekocht. Echt puur voor de warme dagen bij t water want ze bieden natuurlijk totaal geen steun. (Dochter loopt pas sinds januari) Ze heeft ook dichte schoenen van Develop, maar die zijn (na 1 maand!) volgens mij alweer te klein Dat zou dus betekenen dat ik weer nieuwe dichte schoenen kan kopen voor 80! 3e paar sinds januari)