Ze heeft alleen nog een beademingsbuisje, een hartplakkertje en 1 infuuslijntje. Ze hebben temperatuur meters en bloeddrukmeters en alle andere infuuslijnen weggehaald. Ziet er een stuk beter uit zo.
hey meiden Hoop dat ik nog even mijn hart mag luchten. We hebben meer zekerheid nu over wat er gebeurd is, maar daardoor ook weer meer onzekerheid. We zijn vandaag in groningen geweest en hadden een gesprek met de arts. Die zei dat onze meid een hersenbloeding graad 2-3 heeft gehad, en dat daar mogelijk schade van kan komen, maar dat konden ze over 3 dagen pas zeggen. Ook vermoeden ze dat ons meisje een infectie heeft of Nec (iets met afstervende darm). Ze hebben geprobeerd hersenvocht af te nemen via een ruggeprik maar dat is mislukt. Wel zijn ze uit voorzorg gestart met antibiotica... maar dat is dus ook allemaal weer afwachten. Alsof er nog niet genoeg narigheid is, wordt mijn vriend nog eens ontslagen omdat hij zich ziek heeft gemeld op zijn werk. Hij is vandaag overspannen verklaard en zijn werkgever vond het grote onzin, en zodra hij uit de ziektewet komt zou hij worden ontslagen. Wel hebben we gelukkig ons meisje weer gezien en ze is gelukkig goed gegroeid en iets aangekomen. Ze zag er een stuk beter uit als woensdag. Liefs
Tuurlijk mag je je hart nog even luchten... (((Angel4life))) Het is allemaal al moeilijk genoeg... En wat een K***t**k is die baas van je man zeg! Als je hier niet van overspannen raakt waar dan wel van! Is zijn baas dokter ofzo, dat hij het beter weet?! Het punt is dat je er waarschijnlijk niet op zit te wachten om er werk van te maken, anders zou ik dat zeker doen. Z'n baas gaat er ws ook vanuit dat je daar geen zin in hebt, anders zou hij zoiets vast niet doen. Maar goed, ik ben zo blij te horen dat het beter gaat met Jamalia... De hersenen van baby's zijn flexibel hoor, dus misschien valt het allemaal mee... Ik hoop het zo... Mijn duimen draaien voor je.. Succes de komende dagen!
Fijn dat ze gegroeid is! Hopelijk hebben ze de (eventuele) infectie snel onder controle. Dat van die baas en het onstslag, helaas voor zijn baas werkt dat zomaar niet. Wat een zak, hij heeft duidelijk zelf nooit in die situatie gezeten. Een beetje begrip zou bij je vriend een stuk meer doen. Sterkte!
Jeetje angel4life! Ik duim voor jullie dat alles goed mag gaan met jullie meisje! En wat een vreselijke kloten baas! Dat is toch niet normaal? Ik zou wel ergens informeren of dat zomaar kan, zet er iemand op ofzo..ook al heb je het nu druk, maar dit mag toch niet zomaar? Wat zegt de arbo arts er van dan? He bah wat een rotnieuws allemaal.. Ik duim en bid dat het goed mag komen. Liefs, Mili
He Sharon, Belachelijk zeg, dat de baas van je vriend zo reageert. Volgens mij is dat niet volgens de regels, tenminste als hij een vast contract heeft. Wel vervelend dat je dat er nog bij krijgt. Jullie hebben al genoeg zorgen en ook kosten en dat word je zoiets geflikt! Hopelijk houdt de sterke Jamelia niets ernstigs aan de hersenbloeding over. Her... verdorie nog een infectie erbij ook. Hopelijk slaat de antibiotica goed aan! Blijf voor je duimen hoor meis! Dikke knuffel voor jullie!
oh meis, ik hoop dat je straks meer zekerheid krijgt over Jamelia. Als de baas van je vriend een hart heeft dan laat hij je vriend nu niet zomaar ontslaan, die man is niet goed snik..
he wat een toestanden zeg! wel goed dat jamila gegroeid is. en hopelijk houdt ze niet te veel over van de hersenbeschadeging. en betreft de nec. is goed te behandelen hoor. mijn vriednin haar dochtertje was met 27 week geboren, kreeg ook infectie in de darmen is hieraan geopereerd en is nu een blakend klein meisje van ruim een half jaar. sterkte met alles!
Ze hebben vandaag de sonde er weer ingedaan, hadden ze er gister uitgehaald. Ze krijg ook nog wel een beetje via infuus, maar ze gaan nu kijken hoe de darmen op voedsel reageren aangezien ze nu NEC vermoeden. Verder weer een beetje goed nieuws De beademing is omlaag gegaan vandaag en dat lijkt nu beter te gaan dan de vorige keren. De antibiotica lijkt aan te slaan, ze zou er een stuk beter uitzien als gister en ze heeft geen opgezet buikje meer. Ik heb vrijdag een afspraak voor rechtsbijstand om te kijken wat "de baas" van mijn vriend kan doen, en wat wij kunnen doen. Ook wordt er iets geregeld zodat wij vaker naar ons meisje kunnen. Liefs
Die kerel van jouw gewoon in de ziektekeid houden meid! zoalng dat hij daarion zit kan zijn werkgever niets doen! veel sterkte voor jullie, en veel beterschap gewest voor jullie kleine meid!
Heel veel sterkte met je meisje en ik hoop dat je vaker naar haar toe kunt gaan.......het lijkt mij namelijk vreselijk om haar zo weinig te zien......
Veel sterkte met alles! En wat een verhaal over die baas van je vriend zeg. Goed dat je er werk van maakt (al heb je nu waarschijnlijk wel wat anders aan je hoofd...). Je zou ook naar het Juridisch Loket (www.hetjl.nl) kunnen en die kunnen je naar een advocaat doorverwijzen. Afhankelijk van jullie inkomen kun je dan voor een 'toevoeging' in aanmerking komen. Dat houdt in dat de kosten voor de advocaat grotendeels worden betaald door de overheid. Het klinkt namelijk als een zeer onredelijk verhaal waar jullie behoorlijk sterk in staan. Nogmaals sterkte!
nou hopelijk gaat het de goede kant op en blijft dat zo! Fijn als jullie vaker maar haar toe kunnen, ga duimen dat het lukt. Ook heel veel succes met de rechtbijstand, ik hoop dat jullie gelijk zullen krijgen, zet hem op! Verder heel veel sterkte voor de komende periode!
Meid wat een toestanden! Hopenlijk komt het allemaal goed met je vriend zijn baan. Hoop dat jullie vaak naar die kleine meid toe kunnen. Veel sterkte met jullie vechtertje! Liefs Maranka
Bedankt voor de steun allemaal... Ziekenhuis belde vandaag voordat wij ze konden bellen en ze hadden niet zo'n best nieuws. Ons meisje had die hersenbloeding gehad (was al bekend) maar nu kreeg ze steeds stuipjes... dus nu hebben ze van die pinnen in haar hoofd gedaan om de hersenactiviteit te meten, maar ze konden/ wouden er verder niks over zeggen. Alleen dat ze haar nu extra medicatie geven om te kijken of dat werkt. Ook zijn ze erachter dat ons meisje de dipjes zelf veroorzaakt. Ze knijpt met haar longetjes en luchtpijp het beademingsbuisje dicht... Maar daar is niks aan te doen volgens hun... Verder heb ik het ziekenhuis hier gebeld voor de uitslag van de placenta.. guess what.... dat somme mens wou het me door de tel niet zeggen en kon pas op 12 feb voor afspraak komen, dus moet nog een dikke maand wachten... grrr... ga nu kijken of ik via de kinderarts de uitslag kan krijgen want wil toch graag weten waarom ons meisje zo vroeg is gekomen. Liefs